تیلور سویفت
این بازیگر زیبای ۲۲ ساله در حال حاضر خیلی خوشحال است که مجرد است اما بخوبی می داند که وقتی تصمیم بگیرد ازدواج کند، به احتمال زیاد....
                                           
تیلور سویفت همیشه نگران است که مبادا اتفاق بدی بیافتد و همه موفقیتهای او را نابود کند و به همین دلیل همیشه با ترس زندگی می کند.

این خواننده موفق هالیوود که اوایل ماه جاری جایزه محبوبترین خواننده سبک سنتی را با خود به خانه برد، هنوز نمی تواند باور کند که توانسته است در زندگی حرفه ای اش چنین موفقیتهای بزرگی کسب کند و دائما" نگران است که مبادا اتفاق بدی در زندگی او رخ دهد و همه موفقیتهای چشمگیرش را نابود کند."

او گفت: "کسب چنین موفقیتهای بزرگی آرزوی همیشگی من بود و همیشه دلم می خواست به اینجا برسم اما هرگز هیجانزده و مغرور نمی شوم. هرگز !هیچ وقت!"

"اما می دانید چه چیزی مرا می ترساند؟ اینکه یک اتفاق بد، مسیر زندگی من را تغییر دهد و همه چیز را نابود کند. در حال حاضر من خیلی خوشحال هستم اما همیشه با ترس زندگی می کنم و اغلب با خودم فکر می کنم، این همه موفقیت واتفاقات خوب نمی تواند واقعیت داشته باشد! گاهی از خودم می پرسم: آیا این زندگی واقعی من است؟"

این بازیگر زیبای ۲۲ ساله در حال حاضر خیلی خوشحال است که مجرد است اما بخوبی می داند که وقتی تصمیم بگیرد ازدواج کند، به احتمال زیاد شهرتش باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی او خواهد شد.

او گفت: "من در حال حاضر با هیچ مردی در ارتباط نیستم و دوست دارم برای مدتی با هیچ کس آشنا نشوم و مجرد بمانم. در حال حاضر زندگی واقعا" خوبی دارم و اصلا" ناراحت نیستم. کریسمس امسال اصلا" گریه نکردم چون هیچ دلیلی برای ناراحتی من وجود نداشت و از این بابت خیلی خوشحالم."

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture   
منبع: aftabir.com