کیت وینسلت
در واقع آنها هیچ علاقه ای به دیدن این فیلم ندارند. اما گاهی اوقات کنجکاوی می کنند و سئولاتی درباره آن می پرسند که به نظر من در همین حد....
                                                         
فرزندان کیت وینسلت دوست ندارند هنرنمایی مادرشان را در نسخه سه بعدی تایتانیک ببینند.

این بازیگر برنده اسکارکه صاحب یک فرزند ۸ ساله با نام" جو" و یک فرزند ۱۱ ساله با نام "میا" است، برای دیدن نسخه سه بعدی مشهورترین فیلم خود روی پرده سینما خیلی هیجانزده است اما فرزندان او نیز مانند فرزندان سایر بازیگران به حرفه مادرشان اهمیت زیادی نمی دهند.
وقتی خبرنگاران رسانه ها از او پرسیدند که نظر فرزندانش درباره اکران دوباره این فیلم چیست؟ او پاسخ داد: "در واقع آنها هیچ علاقه ای به دیدن این فیلم ندارند. اما گاهی اوقات کنجکاوی می کنند و سئولاتی درباره آن می پرسند که به نظر من در همین حد هم خوب است."
کیت که بعد از اکران این فیلم در سال ۱۹۹۷ و موفقیت بی نظیر آن در گیشه های باکس آفیس به یک ستاره جهانی تبدیل شد، خیلی دوست دارد نسخه سه بعدی این فیلم را هم ببیند اما کمی نگران است که از عملکرد خودش در این فیلم خوشش نیاید.

این ستاره ۳۶ ساله به روزنامه "یو اس ای تودی" گفت: "من مطمئن هستم که در آن زمان بازیگرخیلی خوبی نبودم. ما درباره فیلمی که ۱۵ سال پیش ساخته شده است صحبت می کنیم . این موضوع مربوط به خیلی وقت پیش است. از آن زمان تا بحال من چیزهای بسیار زیادی یاد گرفته ام و تغییرات زیادی در من ایجاد شده است. دیدن یک فیلم بعد از ۱۵ سال خیلی جالب و عجیب است، واقعا"تجربه خیلی جالبی است. تایتانیک دوباره در همه جای جهان مشهور می شود و همه چیز دوباره تکرار می شود."

چند وقت پیش، کیت وینسلت ۱۷ دقیقه از نسخه سه بعدی این فیلم موفق جیمز کامرون را تماشا کرد و در هنگام تماشای این فیلم سه بعدی بازسازی شده، اولین چیزی که توجه او را جلب کرد صورت لاغر دوست و همکارش، لئوناردو دی کاپریو بود.
او درباره این نیم نگاه کوتاه گفت: "من واقعا" هیجان زده شده بودم و می گفتم ، لطفا" چند لحظه فیلم را متوقف کنید آیا این دختر واقعا" من هستم؟ آه خدای من واقعا" خودم هستم؟ لطفا" چند لحظه صبر کنید تا همه چیز را خوب ببینم. اه خدای من لئوناردو چقدر جوان و لاغر است."


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture   
منبع: aftabir.com