لئوناردو دی کاپریو
این بازیگر ۳۷ ساله در سال ۱۹۹۷ در فیلم بزرگ جیمز کامرون با نام "تایتانیک" در کنار کیت وینسلت بازی کرد و به شهرت جهانی رسید جیمز کامرون اخیرا" فاش کرد که....
                                                         
 لئوناردو دی کاپریو با دیدن تصویر جوانی خود در فیلم سه بعدی تایتانیک ، نمی توانست خودش را کنترل کند و نخندد.

این بازیگر ۳۷ ساله در سال ۱۹۹۷ در فیلم بزرگ جیمز کامرون با نام "تایتانیک" در کنار کیت وینسلت بازی کرد و به شهرت جهانی رسید  جیمز کامرون اخیرا" فاش کرد که او و دی کاپریو قسمتهایی از نسخه سه بعدی تایتانیک را همراه یکدیگر تماشا کرده اند واین بازیگر مشهور هالیوود با دیدن تصویر جوانی خود نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد.

جیمز به مجله کالچر گفت:"وقتی این فیلم را تماشا می کنم با خودم فکر می کنم که چقدر هردوی آنها جوان و کم سن و سال بودند.چند وقت پیش من و لئو در سیدنی یکدیگر را ملاقات کردیم و من ۱۸ دقیقه از نسخه سه بعدی تایتانیک رابه او نشان دادم. لئو وقتی تصویر خودش را دید نمی توانست خودش را کنترل کند و نخندد.

جیمز همچنین فاش کرد که لئوناردو برای اینکه تصویر ماندگار شخصیت جک را از ذهن مردم پاک کند خیلی تلاش کرد و از نظر او، لئو در اینکار موفق شد.

او گفت: "من از دور می دیدم که آنها چطور در این فیلم بزرگ و مشهور که در ذهن مردم حک شده بود ، گیر افتاده بودند و برای رها شدن از آن تلاش می کردند. آنها مجبور شدند برای رها شدن از شخصیتهای این فیلم ، نقشهای مختلف و متنوعی در فیلمهای مختلف بازی کنند تا به مردم ثابت کنند که فقط شخصیتهای مشهور فیلم تایتانیک نیستند آنها بازیگر هستند و باید نقشهای مختلفی را بازی کنند."



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture   
منبع: aftabir.com