یه عاشقانه ساده
فیلم داستان دو دوست قدیمی است که از کودکی با هم قرار گذاشته‌اند تا فرزندان خود را در جوانی به عقد یکدیگر درآورند اما....
                                                         
 
فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» ساخته سامان مقدم به زودی اکران می‌شود.
 توافقات اولیه برای اکران این فیلم در گروه آزادی انجام شده و قرار است به زودی «یه عاشقاته ساده» در این گروه روی پرده برود.

با توجه به عدم اکران «پس کوچه‌های شمرون» در گروه آزادی، اگر نمایش «بی‌خود و بی‌جهت» نیز به تعویق بیفتد این فیلم سامان مقدم است که در این گروه روی پرده می‌رود.

 «یه عاشقانه ساده» از آنجا که پروانه نمایش گرفته و مشکلی برای اکران عمومی ندارد به زودی روی پرده خواهد رفت.

مقدم این فیلم را با عنوان اولیه «باگت» در روستای ابیانه فیلمبرداری کرد که بازیگرانی چون مهناز افشار، مصطفی زمانی، علی قربان‌زاده، احمد مهران‌فر، مهراوه شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، فرهاد آئیش و امیرحسین رستمی در آن ایفای نقش کردند.

فیلم داستان دو دوست قدیمی است که از کودکی با هم قرار گذاشته‌اند تا فرزندان خود را در جوانی به عقد یکدیگر درآورند اما گندم دختر یکی از این دو نفر به این وصلت راضی نیست و همین موضوع باعث اتفاقاتی می‌شود. «یه عاشقانه ساده» که سامان مقدم خود تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد سال قبل در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.

در حالی قرار است به زودی فیلم جدید این کارگردان روی پرده برود که هنوز سرنوشت اکران فیلم قبلی مقدم «صد سال به این سال‌ها» مشخص نشده است.

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: khabaronline.ir