وودی آلن
وودی آلن سال 1992 با بزرگ‌ترین رسوایی دوران کاری خود روبرو شد. آن سال رسانه‌ها خبر دادند آلن که آن زمان 57 ساله بود با...
                                                         
رونان فارو پسر وودی آلن و میا فارو از روز پدر برای یک شوخی نامناسب با پدرش استفاده کرد.
به گزارش خبرآنلاین، رونان 24 ساله یکشنبه همزمان با روز پدر در ایالات متحده در توئیتر نوشت: «روز پدر مبارک یا آن‌طور که در خانواده ما گفته می‌شود روز شوهر خواهر مبارک!»
 
تاکنون بیش از 1300 نفر از کاربران توئیتر به مطلب پسر وودی آلن لینک داده‌اند، از جمله مادرش میا فارو که با کلمه «بوم» به آن واکنش نشان داد.
 
وودی آلن سال 1992 با بزرگ‌ترین رسوایی دوران کاری خود روبرو شد. آن سال رسانه‌ها خبر دادند آلن که آن زمان 57 ساله بود با سون-یی پروین، فرزندخوانده کره‌ای و 22 ساله میا فارو از همسر دومش، ارتباط دارد.

وودی آلن و رونان فارو
 
پس از این اتفاق که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، آلن و فارو که بازیگر بسیاری از فیلم‌های آلن در دهه 1980 است، از هم جدا شدند. آلن و پروین سال 1997 ازدواج کردند و اکنون سرپرستی دو دختر را به عهده دارند. از آن زمان تاکنون رونان فارو ارتباط خود را با پدرش قطع کرده است.

فیلمساز برنده اسکار پارسال به رویترز گفت: «کجای این مسئله رسوایی بود؟ من عاشق این دختر شدم و با او ازدواج کردم. ما اکنون حدود 15 سال است با هم زندگی می‌کنیم. این رسوایی نیست، اما مردم همیشه به آن رسوایی می گویند.»


وودی آلن و سون-یی پروین
 
«تقدیم به رم با عشق» تازه‌ترین فیلم آلن چهارشنبه در آمریکای شمالی اکران می‌شود.
آلن 77 ساله در 1978 برای «آنی هال» برنده جوایز اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و در 1987 با «هانا و خواهرانش» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد. او پارسال هم با «نیمه‌شب در پاریس» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد.
 


       
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: khabaronline.ir