حسین علیزاده
حسین علیزاده که حدود 50 سال پیش در منطقه سید نصر الدین بازار تهران ساکن بوده و مدرسه می‌رفته است....
                                                         
حسین علیزاده، نخستین شب کنسرت خود در تهران را به یاد مربی سرود مدرسه‌اش برگزار می‌کند.
به گزارش خبرآنلاین، حسین علیزاده که از 17 اردیبهشت با تور کنسرت «آن و آن» در هشت شهر اهواز، بهبهان، بوشهر، تبریز، ساری، آمل، رودسر و سیاهکل برنامه اجرا کرده است، از یک شنبه (چهار تیر) به همراه پژمان حدادی به مدت پنج شب در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این آهنگساز و نوازنده برجسته اعلام کرده است پنج شب کنسرت خود در تهران را به استادانش از جمله هوشنگ ظریف، علی اکبر شهنازی، یوسف فروتن، داریوش صفوت و نورعلی خان برومند تقدیم می‌کند.

بر این اساس، نخستین شب از اجرای کنسرت «آن و آن» با یاد و گرامی داشت استاد هوشنگ ظریف با بداهه‌نوازی حسین علیزاده و پژمان حدادی در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

دوستی 50 ساله استاد و شاگرد؛ هوشنگ ظریف(سمت چپ) در کنار حسین علیزاده

حسین علیزاده که حدود 50 سال پیش در منطقه سید نصر الدین بازار تهران ساکن بوده و مدرسه می‌رفته است، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: «سال‌های تحصیل در دبستان، استاد هوشنگ ظریف به عنوان مربی سرود مدرسه نقش عمده‌ای در انتخاب راه زندگی‌ام داشت و سال‌های بعد به ویژه در هنرستان موسیقی هم شاگردی ایشان را کرده و چیزهای زیادی فرا گرفته‌ام.»

نخستین اجرای کنسرت «آن و آن» در تهران با حضور هوشنگ ظریف، ساعت 9 شامگاه یک‌ شنبه (چهارم تیر) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و شب‌های دوشنبه با نام استاد علی‌اکبر شهنازی، سه‌شنبه به یاد استاد یوسف فروتن، پنج‌شنبه با بزرگداشت استاد داریوش صفوت و جمعه با گرامی داشت استاد نورعلی برومند اجرا می‌شود.
بلیت‌فروشی کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی از طریق سامانه سی‌گذر (www. sigozar. com) و مراکز فروش تا لحظه آغاز برنامه همچنان ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندانی که تا زمان برگزاری کنسرت موفق به خرید بلیت نشده‌اند، می‌توانند به گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.
در 18 شبی که حسین علیزاده و پژمان حدادی در 8 شهر کشور روی صحنه رفتند، تمام اجرا‌ها با استقبال پرشور مردم روبرو گشته و بلیت‌های آن از روز‌ها قبل پیش فروش شده بود.


    
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: khabaronline.ir