نائومی واتس در نقش پرنسس دیانا
«نائومی واتس» بازیگر هالیوودی در جدیدترین فیلم‌اش «گرفتار در پرواز» که در کرواسی ساخته می‌شود، نقش پرنسس دایانا را ایفا می‌کند....

                                                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 «نائومی واتس» بازیگر هالیوودی در جدیدترین فیلم‌اش «گرفتار در پرواز» که در کرواسی ساخته می‌شود، نقش پرنسس دایانا را ایفا می‌کند.
اولین عکس ها از فیلم «گرفتار در پرواز» و بازی نائومی واتس منتشر شد، این فیلم روی دو سال آخر زندگی پرنسس دیانا که سال 1997 در تصادف رانندگی جان باخت، فوکوس می کند. فیلم به کارگردانی «الیور هیرشبیکل» می باشد.
«جسیکا چیستین»، دیگر بازیگر هالیوودی نیز پیش از این به پروژه‌ ساخت فیلم «گرفتار در پرواز» پیوسته بود.

 
نائومی واتس

نائومی واتس که به خاطر بازی در فیلم های «21گرم» و «کینگ کونگ» مشهور است در مورد بازی اش گفت: من رو به جلو را نگاه می کنم ولی حقیقتا از بازی در این نقش ترسیده ام و تمام تلاش خودم را می کنم. او که 14 سال است در انگلیس زندگی می کند می گوید از بازی در نقش پرنسس دیانا افتخار می کند. او زن تاثیرگذاری است و پایه گذار تغییرات در سبک زندگی خانوادگی سلطنتی شده بود. من فقط امیدوارم به خوبی از پس نقشم در این فیلم خوب بر بیایم و بتوانم چیز جدیدی به بینندگانی که عاشق دیانا هستند یاد بدهم.
کارگردان فیلم نیز درمورد انتخاب نائومی واتس گفت: من یک بازیگر استثنائی می خواستم که بتواند آن گرما، نوع دوستی و خصوصیات دیگر دیانا را مجسم کند.
فیلم «گرفتار در پرواز» سال 2013 به نمایش در خواهد آمد.
نائومی واتس

نائومی واتس
 
 
تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
بازیگر نقش پرنسس دایانا انتخاب شد +عکس
اولین عکس‌های هابیت
کایرا نایتلی در نقش «آناکارنینا» +عکس
اولین پوستر منتشر شده از فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» + عکس
اولین عکس از خانواده خون آشام‌ها در مجموعه جدید گرگ و میش!