آنتونی هاپکینز
راسل کرو در «نوح» نقش حضرت نوح (ع) را بازی می‌کند. جنیفر کانلی، سیرشا رونان، داگلاس بوث، لوگان لرمن، اما واتسن و....

                                                         
بازیگر برنده اسکار در فیلم سینمایی «نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی در نقش متوشالح مقابل دوربین می‌رود.
به گزارش خبرآنلاین، آرونوفسکی روز دوشنبه خبر پیوستن سر آنتونی هاپکینز به پروژه «نوح» را در توئیتر اعلام کرد.
 
او نوشت: «همکاری با سر آنتونی هاپکینز بزرگ برای من باعث افتخار است. ما او را برای بازی در نقش متوشالح به گروه بازیگران پرستاره «نوح» اضافه کردیم.»
استودیو پارامونت پیکچرز روایت سینمایی جدید از حضرت نوح (ع) و کشتی او را 28 مارس 2014 روانه سینماها می‌کند. این پروژه اکنون در حال فیلمبرداری است.
 
متوشالح از شخصیت‌های اساطیری، پسر خنوخ و پدر لمک و جد اعلای نوح است. او در میان شخصیت‌های ذکر شده در کتاب مقدس بیشترین عمر را کرده است. آن‌طور که در کتاب مقدس اشاره شده، متوشالح هفت روز پیش از توفان بزرگ در 969 سالگی درگذشت.

راسل کرو در «نوح» نقش حضرت نوح (ع) را بازی می‌کند. جنیفر کانلی، سیرشا رونان، داگلاس بوث، لوگان لرمن، اما واتسن و ری وینستون دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه «نوح» را آرونوفسکی، آری هندل و جان لوگان («هوگو») نوشته‌اند.
هاپکینز 74 ساله در سال 1992 برای بازی در نقش هانیبال لکتر معروف به «آدمخوار» در فیلم «سکوت بره‌ها» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او برای فیلم‌های «بقایای روز»، «نیکسون» و «آمیستاد» هم نامزد اسکار بوده است.
 
مرد فیل‌نما»، «شورش در کشتی بونتی»، «دراکولای برام استوکر»، «هانیبال»، «اژدهای سرخ» و «تور» از دیگر فیلم‌های این بازیگر بریتانیایی است. او فیلم «هیچکاک» را در مرحله پس از تولید دارد که در آن به نقش کارگردان سرشناس بریتانیایی ظاهر شده است.
آرونوفسکی سال 2008 با فیلم «کشتی‌گیر» جایزه شیر طلای جشنواره ونیز را دریافت کرد. «قوی سیاه» ‌فیلم قبلی او جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای ناتالی پورتمن به همراه داشت.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی:
روی دیگر جناب چرچیل مغرور +عکس
تام کروز پولدارتر از دی‌کاریو و آدام سندلر!!
اولین عکس‌های هابیت
اولین پوستر منتشر شده از فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» + عکس
بازیگر هری پاتر جادوگر از آب در آمد!