دراکولا
داستان این مجموعه در دهه 1890 می‌گذرد. دراکولا در این سریال زندگی دوگانه‌ای در لندن دارد. او تاجری آمریکایی است که شیفته....

                                                         
جاناتان ریس ما‌یرز در سریال جدید شبکه ان‌بی‌سی نقش دراکولا را بازی می‌کند.
قرار است این سریال 10 قسمتی برداشتی جدید از داستان کلاسیک برام استوکر و خون‌آشام مشهورش باشد.

قسمت اول و آزمایشی سریال ساخته شده و چراغ سبز شبکه را گرفته است. داستان این مجموعه در دهه 1890 می‌گذرد. دراکولا در این سریال زندگی دوگانه‌ای در لندن دارد. او تاجری آمریکایی است که شیفته جامعه ویکتوریایی لندن است، اما درواقع هدفش انتقام گرفتن از کسانی است که قرن‌ها پیش به او ظلم کرده‌اند. همه چیز درست پیش می‌رود تااینکه دراکولا عاشق می‌شود.
سریال خیلی راحت و آشنا «دراکولا» نام دارد. جاناتان ریس ما‌یرز پیش از این در سریال تاریخی «خاندان تیودور» در نقش هنری هشتم حاضر شده بود (نقش‌آفرینی که جایزه گلدن گلوب برایش به ارمغان آورد) و در فیلم تلویزیونی «الویس» هم نقش الویس پریسلی را بازی کرده و به عبارتی با بازی در نقش آدم‌های معروف مشکلی ندارد.

ما‌یرز در نشستی خبری گفت: «حالا که همه چیز «حماسه گرگ و میش» و «خون حقیقی» و دیگر نسخه‌های امروزی داستان‌های ترسناک قدیمی شده، ما تصمیم گرفتیم به گذشته بازگردیم.»

http://www.naghdefarsi.com/images/stories/rooz/0914/5.04/IMAGE634788550427407847.jpg


او افزود هرچند سریال از نظر دوره تاریخی به داستان برام استوکر وفادار است، اما گوشه چشمی هم به آینده دارد.
در تهیه این سریال چهره‌های معروف تلویزیونی نقش دارند؛ تونی کرانتز که تهیه کننده «24» بود، گرت نیم که در تولید «دانتن ابی» دست داشت و کول هدن که نویسنده مجموعه هم هست و قبلا سریال «خاندان تیودور» را نوشته بود.

شبکه ان‌بی‌سی در حالی «دراکولا» را تولید می‌کند که سریال فراواقعی دیگری نیز در برنامه دارد. این سریال ادامه مجموعه «خانواده مانستر» (بازی کلامی با واژه Monster به معنای هیولا) است و «Mockingbird Lane» نام دارد. متن این سریال را برایان فولر نوشته که پیشتر سریال «Pushing Daisies» را نوشته بود. این سریال ماجرای خانواده بابابزرگ مانستر است که شبیه دراکولاست!
فهرست دیگر بازیگران و عوامل سریال «دراکولا» به زودی اعلام می‌شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی:
احتمال حضور رابرت دونیرو و جورج كلونی در فیلم دختر رالی کار ایرانی!
یک تماشاگر ۱۲ نفر را در سینما به قتل رساند!!
رابین ویلیامز بازیگر نقش رئیس جمهور آمریکا شد + عکس
شرط عجیب «ویل اسمیت» برای بازی در یک فیلم!!
3 تصویر بسیار جالب: استاد زنده است!/طرفدارهای نقاب‌دار آلفرد هیچکاک