رابرت پتینسون
البته رابرت پتینسون که با بازی در نقش خون آشام سری فیلم های گرگ و میش به بازیگری مشهور و جهانی بدل شد خیلی مشتاق است توانایی های بازیگری خود را اثبات کند....


                                                         
چند روز پیش رابرت پتینسون اعلام کرد که قرار است نقش افسر ارتشی بریتانیا لارنس را در فیلم «ملکه بیابان» بازی کند. همبازی او در این فیلم نائومی واتس و کارگردان فیلم نیز Werner Herzog می باشد.
لارنس در طول جنگ جهانی اول به خاطر کمک کردن به عرب هایی که امپراطوری عثمانی را برانداختند تبدیل به یک افسانه شد. تقریبا سه دهه بعد از مرگش با فیلم مشهور دیوید لین به نام لورنس عربستان در یادها  ماند. این فیلم 7 جایزه اسکار را از آن خود کرد و پیتر اوتول بازیگر نیز با آن به شهرت رسید.

 فیلم ملکه بیابان روی رابطه لورنس با نویسنده/ کاوشگر گرترود بل (واتس) درحالیکه به کمک هم می خواهند سلسله هاشمی را در عراق و اردن تاسیس کنند، فوکوس می کند.
قطعا دیدن رابرت پتینسون در نقش لورنس جالب خواهد بود. بازیگری اوتول نیز که شصت سال بعد یعنی تابستان امسال در فیلم Prometheus مایکل فاسبندر بازی کرد با استادی تمام کنترل شده است.

البته رابرت پتینسون که با بازی در نقش خون آشام سری فیلم های گرگ و میش به بازیگری مشهور و جهانی بدل شد خیلی مشتاق است توانایی های بازیگری خود را اثبات کند. او اخیرا در فیلم Cosmopolis بازی کرده است.
تولید فیلم «ملکه بیابان» نیز پاییز امسال آغاز خواهد شد.



تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی:
بیوگرافی رابرت پتینسون ستاره محبوب گرگ و میش +عکس
اولین عکس از خانواده خون آشام‌ها در مجموعه جدید گرگ و میش!کریستین استوارت و رابرت پتینسون در پوسترهای زیبای مجموعه جدید «گرگ و میش» +عکس
اولین عکس رسمی از «لینکلن» استیون اسپیلبرگ
راسل کرو در نقش حضرت نوح +عکس