نرگس محمدی
ماجرا از این قرار بود که ماه پیش یک آقایی به من زنگ زد و مرا به سقز دعوت کرد. من فکر کردم از این برنامه‌های استیجی است. گفتم اگر قرار باشد...

                                                         
 «نرگس محمدی» درخصوص پیشنهاد دریافت دستمزد روزانه 1.5 میلیون تومان برای حضور در یک جشنواره تئاتری، گفت: اصلا مساله پول در میان نبود، بلکه به دلیل اجرای تئاتر نمی‌توانستم در جشنواره سقز حضور پیدا کنم.

«نرگس محمدی» بازیگری که با ایفای نقش ستایش در سریال تلویزیونی به همین نام به شهرت رسید، در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس درخصوص انتشار گزارشی با عنوان وقتی «ستایش» برای حضور در جشنواره روزانه 1.5 میلیون طلب می‌کند! گفت: ماجرا از این قرار بود که ماه پیش یک آقایی به من زنگ زد و مرا به سقز دعوت کرد. من فکر کردم از این برنامه‌های استیجی است. گفتم اگر قرار باشد بیایم آنجا، انقدر پول می‌گیرم. گذشت تا اینکه سه روز مانده بود به آغاز جشنواره که آن آقا به من زنگ زد. من گفتم برنامه شما چیست، گفت مگر به شما نگفته بودم، یک جشنواره تئاتری است. من گفتم بیایم آنجا چه کار کنم، من که کاری در این رابطه ندارم. گفت آقای اصغر همت و افراد دیگری هم هستند، شما هم میهمان ویژه ما هستید. گفتم من الان سر یک کار تئاتر هستم و نمی‌توانم بیایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدا مشخص نبود که قرار است در نمایشی روی صحنه بروید، گفت: چون تئاتر شهر در ابتدا اعلام نکرده بود که در زمان برگزاری اجلاس سران، سالن‌های تئاتر باز است، ما هم نمی‌دانستیم که در این زمان باید اجرای نمایش داشته باشیم.
محمدی ادامه داد: این آقا اصرار کرد که باید حتما حضور داشته باشم؛ من هم گفتم اگر بتوانم بیایم فقط یک روز می‌توانم درخدمت‌تان باشم ولی در حال حاضر نمی‌توانم چون اجرای تئاتر دارم.
این بازیگر در پایان اظهار داشت: من اصلا در آن زمان نمی‌توانستم در این جشنواره حضور پیدا کنم و اصلا مساله پول در میان نبود.

به گزارش فارس، «نرگس محمدی» به تازگی بازی در فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» را به پایان رسانده و در حال حاضر در نمایش «نظمیه زنان» به کارگردانی اصغر خلیلی روی صحنه رفته است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: farsnews.com


مطالب پیشنهادی:

وقتی «ستایش» برای حضور در جشنواره روزانه 1.5 میلیون طلب می‌کند!!
بعد از بهنوش بختیاری، مریم امیرجلالی هم می خواند!
جدیدترین خبرها و عكس‌ها از اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران
اکبر عبدی در بیمارستان صحرایی +عکس
سه عکس برتر مسابقه 2012 نشنال‌ جئوگرافیک