هلن میرن
میرن که برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در فیلم ملکه (استیون فریرز، 2006) توانسته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص دهد، این بار....

                                                         
 هلن میرن یک بار دیگر در نقشی ظاهر می‌شود که او را به جایزه اسکار رساند: ملکه الیزابت دوم. اما این‌بار روی صحنه تئاتر.

به گزارش کافه‌سینما به نقل از هالیوود ریپورتر، میرن که برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در فیلم ملکه (استیون فریرز، 2006) توانسته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص دهد، این بار در نمایش THE AUDIENCE (اثر پیتر مورگان) نقش ملکه الیزابت را ایفا کند. پیتر مورگان که فیلمنامه فیلم ملکه را هم نوشته بود، سابقه نوشتن فیلمنامه‌های مطرحی چون فراست/نیکسون، آخرین پادشاه اسکاتلند و یونایتد نفرین‌شده را هم در کارنامه دارد. این نمایش به نشست‌های هفتگی ملکه با 12 نخست‌وزیرش در طول 6 دهه خواهد پرداخت. همچنین طبق اعلام رویترز، این نمایش قرار است سال 2013 در تئاتر گیلگود لندن روی صحنه برود. استفن دالدری (بیلی الیوت، ساعت‌ها) کارگردانی این نمایش را بر عهده خواهد داشت.

هلن میرن اخیراً بازی در یک فیلم تلویزیونی بر اساس زندگی فیل اسپکتور، تهیه‌کننده مشهور موسیقی، را در کنار آل پاچینو به پایان رسانده و فیلم هیچکاک هم با بازی او، آنتونی هاپکینز و اسکارلت جوهانسون آماده اکران است. میرن همچنین در کنار بروس ویلیس، آنتونی هاپکینز، کاترین زتا جونز و جان مالکوویچ در حال بازی در قسمت دوم اکشن موفق RED است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: caffecinema.com


مطالب پیشنهادی:

اولین عکس از فیلم جدید آل پاچینو
اولین عکس و پوستر منتشر شده از فیلم ترسناک «فعالیت فراطبیعی 4»
جدیدترین عکس‌‌ها از «خانه اجاره‌ای»
عکس مارلون براندو ۱۳ میلیون پوند ارزش دارد؟!
اولین عکس و پوستر منتشر شده از فیلم ترسناک «فعالیت فراطبیعی 4»