نیکی میناژ و ماریا کری
در ویدئوی کوتاهی که توسط وب سایت تی ام زد گرفته شده است نیکی میناژ عصبانی و خشمگین درحال داد زدن و فحش دادن به ماریا کری است و با اشاره....

                                                         
 نیکی میناژ و ماریا کری که داوران فصل جدید امریکن ایدل هستند روز سه شنبه در صحنه فیلمبرداری با هم دعوا کردند و بنا به گزارشات رسیده این درگیری آنقدر شدید بود که باعث شد تهیه کنندگان این برنامه فیلمبرداری را متوقف کنند.
این دو خواننده مشهور که داوران جدید این برنامه استعداد یابی هستند ظاهرا" در کارولینای شمالی در حال تست گرفتن از شرکت کنندگان این منطقه بودند که اختلاف نظر آنها در مورد یکی از شرکت کنندگان باعث می شود آنها با هم درگیر شوند و دعوا کنند.

در ویدئوی کوتاهی که توسط وب سایت تی ام زد گرفته شده است  نیکی میناژ عصبانی و خشمگین درحال داد زدن و فحش دادن به ماریا کری است و با اشاره به تهیه کنندگان این برنامه می گوید: "من به آنها گفتم که نمی توانم با این خانم کنار بیایم."
در این ویدئو، کری هم در حال جواب دادن به نیکی میناژ و مشاجره کردن با اوست در حالیکه کیت اربن که بین این دو نشسته است و سعی می کند اوضاع را آرام کند.

بنا به این گزارش، در گیری این دو نفر آنقدر شدید بود که مسئولان برنامه تصمیم گرفتند و فیلمبرداری را متوقف کنند و تست گرفتن از سایر شرکت کنندگان را به روز دیگری موکول کنند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: aftabir.com

مطالب پیشنهادی:
جنیفر لوپز رفت، ماریا کری و نیکی میناژ آمدند!
وقتی ادل از آهنگ های دزدی استفاده می کرد!
لیدی گاگا تقاضای همکاری مدونا را رد کرد!
مرگ مشکوک یک بازیگر جوان تلویزیونی/ سقوط یا قتل؟!!
در محل فیلمبرداری فیلم جدید جانی دپ، یک نفر جانش را از دست داد!