بازی هیچ یک از بازیگران اصلی فیلم به اتمام نرسیده است و بیش از نیمی از صحنه‌های فیلم، فیلمبرداری شده است.

 

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلمبرداری صحنه‌های ‌فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا  به فصل‌های شبانه رسید و گروه در حال فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به پاوه در دکور‌های پادگان شرق تهران‌ با حضور مریلا زارعی، فریبرز عرب‌نیا‌، بابک حمیدیان و ... هستند.


چند روز قبل «مهناز افشار» نیز از پشت صحنه این فیلم بازدید به عمل آورد. «مهناز افشار» در فیلم سینمایی «دعوت» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به ایفای نقش پرداخته بود.

بازی هیچ یک از بازیگران اصلی فیلم به اتمام نرسیده است و بیش از نیمی از صحنه‌های فیلم، فیلمبرداری شده است. تدوین فیلم همزمان توسط مهدی حسینی‌وند در حال انجام است و ظرف یک ماه و نیم آینده فیلمبرداری فیلم به اتمام خواهد رسید. «بهزاد عبدی» نیز ساخت موسیقی این کار را آغاز کرده است.

 
در این فیلم نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»،«محمدمهدی سلطانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند‌.

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی را عهده دار شده و بهمن اردلان نیز صدابرداری این فیلم را انجام می‌‌دهد فیلمبرداری این پروژه پیمان شادمان فر و مدیریت تولید آن برعهده سید علی قائم مقامی است ساخت دکور شهر پاوه برعهده کاظم فریبرزی است. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین و ساخت موسیقی فیلم را برعهده دارند.

 

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com




مطالب پیشنهادی:

سریال شهید چمران چه زمانی پخش خواهد شد ؟
جعفر دهقان، این بار در لباس یک روحانی
ناگفته‌های «آخرین رابین‌هود»
هالیوود از " داستین هافمن " تقدیر می کند
شغل جدید جانی دپ