کارگردان سریال «سال‌های حادثه» با بیان اینکه این سریال مربوط به زندگی حضرت امام(ره) نیست و تنها در یک سکانس امام خمینی را مشاهده می‌کنیم، گفت: این سریال برای پخش در ایام دهه فجر شبکه تهران آماده می‌شود. خبرگزاری فارس: بازیگر نقش امام خمینی(ره) در سریال «سال‌های حادثه»+تصاویر

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، «سال‌های حادثه» یک مجموعه تلویزیونی است در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای که دارای سه اپیزود است و به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه تهران تولید می‌شود.



 وی به تغییر بازیگر نقش حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: بازیگر نقش حضرت امام (ره) در ابتدا قرار بود ولی‌الله مومنی باشد که حتی در چند مرحله تست گریم هم انجام شد اما وقتی بعد از چاپ عکس تست گریم اولیه باز‌خورد و نظرات مردم را دیدیم و با صحبت‌هایی که با مشاوران فیلم داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که خیلی شبیه نشدند و به همین دلیل سراغ گزینه‌های دیگری رفتیم و در آخر تصمیم گرفتیم تا برای این نقش از بازیگر چهره استفاده نکنیم، چون بازیگران چهره ممکن بود سابقه بازی کردن در نقش‌های منفی را داشته باشند و این ذهنیت اجازه نمی‌داد تا چهره عرفانی حضرت امام به درستی به تصویر کشیده شود. به همین دلیل بر صورت چند نفر دیگر تست گریم انجام دادیم تا در آخر گریم صورت آقای محمد آزادی را بهتر از دیگران دیدیم و ایشان در سکانس مربوط به حضرت امام خمینی (‌ره‌) ایفاگر نقش شدند‌.



امیدوارم حاصل زحمات همه ما و کسانی که در این پروژه همکاری داشتند مورد رضایت مردم قرار بگیرد و نسل کودک ما با دیدن این فیلم به شناخت بهتری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ایران برسند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : farsnews


مطالب پیشنهادی :
عکس گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم ابوظبی
ناگفته‌های کرامتی از سریال ناتمامش
همکاری موزیسین ایرانی با انریکه ایگلسیاس
7 شاهکار نقاشی از موزه هلند به سرقت رفت
برای واروژانِ همۀ دوران