هنوز اتفاقی نیفتاده که خشایار الوند بخواهد برای ما شرط بگذارد...

منصور سهراب‌پور، یکی از تهیه‌کنندگان سریال «ساخت ایران» درباره‌ی تولید فصل دوم این سریال گفت: فصل دوم «ساخت ایران» حتما ساخته خواهد شد ولی با توجه به مشکلاتی که به جهت مالی داشتیم، فعلا در جلسات اولیه هستیم تا تصمیم‌گیری کنیم که این کار انجام شود یا نه.

این تهیه‌کننده در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، عنوان کرد: در مورد فصل بعدی «ساخت ایران»، تقاضا خیلی زیاد است؛ از مردم گرفته تا جاهای مختلف که توصیه می‌کنند ادامه بدهیم ولی شرایط طوری است که در حال حاضر به اجماع نرسیدیم.

او درباره‌ی کارگردان سری دوم «ساخت ایران» و صحبت‌های خشایار الوند درباره‌ی کارگردانی محمد حسین لطیفی نیز گفت: من از خشایار الوند گله کردم که چرا در مورد لطیفی حرفی زد و گفت او کارگردان طنز نیست؛ من و امیر پروین‌ حسینی به عنوان تهیه‌کننده از او راضی بودیم. لطیفی با توجه به شرایط و سختی‌های خارج از کشور کارش را خوب انجام داد؛ الان هم که جزو گزینه‌ها نیست به این دلیل است که گرفتار کار دیگری است.

سهراب‌پور تاکید کرد: محمد حسین لطیفی از دوستان من است و من همیشه به عنوان یکی از بهترین کارگردان‌ها به او نگاه کرده‌ام. من، خودش و کارش را دوست دارم. هنوز اتفاقی نیفتاده که خشایار الوند بخواهد برای ما شرط بگذارد. تا حالا چنین اتفاقی نیفتاده که کسی شرط بگذارد.

این تهیه‌کننده، اضافه کرد: ما اول متن را پیدا می‌کنیم بعد به سراغ کارگردان می‌رویم. ولی لطیفی درگیر یک کار تاریخی است؛ اگر نبود اولین گزینه‌ی ما برای کارگردانی «ساخت ایران»، لطیفی بود. فعلا دو، سه گزینه در دستمان است. من و امیر پروین‌حسینی که مشترکا کار انجام می‌دهیم به نتیجه می‌رسیم ولی هنوز به مرحله کارگردانی نرسیدیم؛ ضمن این که خیلی دوست دارم خشایار الوند متن کار ما را بنویسد؛ او هم گزینه‌ی جدی ما برای نویسندگی است.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :isna.ir


مطالب پیشنهادی :
امین حیایی و دشوارتر ین نقش اش
آدل از مادر بودن می خواند
دستمزد چند میلیون دلاری لیدی گاگا برای بازی در یک فیلم
اکبر عبدی صاحب یک پسر دیگر شد!
محمدرضا گلزار کارگردان می شود