اما بیشتر رسانه‌ها به این خبر به چشم یک شایعه نگاه کردند

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، به تازگی صحبت‌هایی از ساخت قسمت پنجم ماموریت غیرممکن مطرح شد اما بیشتر رسانه‌ها به این خبر به چشم یک شایعه نگاه کردند تا اینکه روز گذشته تام کروز، تهیه‌کننده و بازیگر اصلی سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن به صورت رسمی از ساخت پنجمین قسمت این فیلم خبر داد.

به نوشته هالیوودریپورتر، تام کروز همچنین گفته که از زمانی‌که اولین قسمت این فیلم را ساخته به فکر ساخت قسمت‌های متعددی از این فیلم بوده است.

این ستاره هالیوود ادامه داده: همواره در فکر فیلمنامه‌ها و محل‌های فیلمبرداری متنوع و جذاب برای ساخت این سری فیلم‌های اکشن و "بلک باستر" بوده است.

گفتنی است، اکران آخرین فیلم تام کروز به نام "جک ریچر" به کارگردانی "کریستوفر مک کواری" از روز 13ماه دسامبر میلادی، برابر با 23 آذرماه آغاز می‌شود.

چهارمین قسمت از ماموریت غیرممکن یا Mission Impossible-Ghost Protocol که با بودجه 145 میلون دلاری تهیه شده بود با فروشی برابر با 694 میلیون دلار نتوانست توقعات سازندگانش را برآورده کند با این وجود تهیه‌کنندگان این فیلم به فروش خوب قسمت جدید این فیلم امیدوار هستند.

کروز همچنین اعلام داشت به احتمال فراروان از "جرمی رنر"، "پائولا پاتون" و "سیمون پگ" در قسمت جدید این فیلم استفاده خواهد شد و گفت این‌بار بودجه ساخت بالاتری برای این فیلم استفاده خواهد شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : honaronline.ir


مطالب پیشنهادی :
خبرهایی در مورد اکران فیلم های تحریمی
امبد جوان: از من ایراد گرفتند چرا همسرت را به نام کوچک خوانده‌ای!؟
به یاد "فدریکو فلینی"
گزارش تصویری : فیلم " آنا کارنینا "
"پلیس آهنی"های دیگر در راهند