همچنان تم رفاقت و تعریف آن در دوران جدید سوژه اصلی فیلم به شمار می رود.


به گزارش شبکه ایران مسعود کیمیایی که آخرین ساخته سینمایی اش «جرم» بود بعد از آن که مدتها برای نگارش فیلمنامه «دست تنها» و حتی پرداخت کاراکتر اصلی آن برای سعید راد وقت گذاشته بود در نهایت نتوانست پروانه ساخت این فیلم را دریافت کرده و به این سمت سوق داده شد که پروژه پرهزینه «تبعید سایه ها» را بسازد اما این پروژه هم به دلیل نبود امکانات اجرایی به بن بست خورد تا کیمیایی فیلمنامه ای دیگر با عنوان «خائن کشی» را به اداره نظارت ارائه کند.

«خائن کشی» همان حال و هوای آثار متاخر کیمیایی را در خود دارد و همچنان تم رفاقت و تعریف آن در دوران جدید سوژه اصلی فیلم به شمار می رود. گفته می شود در نگارش این فیلمنامه کیمیایی یک سری از نظرات فرزندش پولاد را هم دخیل کرده است و این پروژه که به لحاظ مالی پروژه ای در حد متوسط محسوب میشود توسط خودِ کیمیایی تهیه خواهد شد.

کیمیایی قصد دارد طی روزهای آینده پیش تولید فیلم را آغاز کرده و تا قبل از شروع زمستان فیلم را کلید بزند اما اینکه فیلم به جشنواره برسد یا نه آن قدرها برای کیمیایی مهم نیست درست شبیه به وضعیتی که در مورد «محاکمه در خیابان» رخ داد و فیلم بدون اکران جشنواره ای راهی پرده سینماها شد.

در تولید «خائن کشی» یک سری از هنرجویان کارگاه آزاد فیلم هم به کیمیایی یاری خواهند رساند.





گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : inn.ir


مطالب پیشنهادی :
ارتباط دیدن فیلم های ترسناک و سوزاندن کالری
کمپانی والت دیسنی 4/5 میلیارد هزینه می کند
«دزد و پلیس» را دوست دارید یا «دونگ یی» ؟
"شریفی نیا" در نقش هویدا
27 اکتبر" در زندگی شاه و ثریا