«قحطی نور» كه البته نام موقت این پروژه است...

حامد بهداد كه پیش از این صحبت‌هایی از حضورش در نمایش «قحطی نور» به كارگردانی امین حیایی شنیده شده بود، حضور خود در این نمایش را قطعی كرد.
به گزارش مهر، حامد بهداد كه در برخی آثار نمایشی نظیر «سگ‌سكوت» آروند دشت‌آرای به ایفای نقش پرداخته، قرار است در نمایش «قحطی نور» همراه نیلوفر خوش‌خلق و یاسر خاسب در تالار وحدت به صحنه رود.

«قحطی نور» كه البته نام موقت این پروژه است با كارگردانی امین حیایی براساس طراحی حركات موزون و نورپردازی ویژه بعد از محرم و صفر، دی‌ماه روی صحنه تالار وحدت می‌رود.

بهداد كه دارای مدرك كارشناسی بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است بیشتر در عرصه سینما به ایفای نقش پرداخته است و در چندین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مرد بوده و سیمرغ بلورین بازیگر مكمل مرد بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را هم از آن خود كرده است.

او در سال 88 بعد از ده سال دوری از صحنه تئاتر با نمایش «سگ‌سكوت» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت و حال بعد از حدود سه سال مجددا به صحنه تئاتر قدم می‌گذارد.

امین حیایی نیز كه از بازیگران عرصه سینماست برای اولین بار تجربه كارگردانی تئاتر را در كارنامه كاری خود خواهد داشت. این اولین تجربه بهداد و حیایی در عرصه تئاتر در كنار یكدیگر است.




گردآوری :گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :jamejamonline.ir



مطالب پیشنهادی :
"کیکو فارکاس "طراح گرافیست معروف برزیل
" کارآگاه گجت" جدید در راه است؟
سراب سریالهای ماهواره، دوبله ساعتی سه هزار تومان
نیوشا ضیغمی :قصه خوب باعث بازگشتم به تلویزیون شد
ژولیت بینوش معلم هنر می شود