تمام درآمد بلیت فروشی این کنسرت برای کمک به اسکان زلزله زدگان هزینه خواهد شد...

 کنسرت دوشنبه شب روزبه نعمت‌الهی علاوه بر آنکه شاهد اجرای قطعات عاشقانه، عارفانه و میهن پرستانه بود، نیت خیر کمک به زلزله زدگان را نیز دنبال می‌کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این کنسرت به تهیه کنندگی مهناز افشار، میزبان چند چهره عرصه سینما و موسیقی بود که در کنار 1500 مخاطب دیگر به تماشای اجرای روزبه نعمت‌الهی نشستند.

انوشیروان روحانی، سیاوش تهمورث، حامد بهداد، شیلا خداداد، رضا یزدانی، رامبد جوان، علی قربان‌زاده، صابر ابر و... از جمله هنرمندان حاضر در این کنسرت بودند.
 

چهره‌های هنری از جمله تماشاگران این کنسرت بودند
 
علاوه بر آنکه تمام درآمد بلیت فروشی این کنسرت برای کمک به اسکان زلزله زدگان هزینه خواهد شد، صحنه سالن همایش‌های برج میلاد، دوشنبه شب شاهد یک اتفاق خیرخواهانه دیگر نیز بود.

در بخشی از این کنسرت، روزبه نعمت‌الهی، پیراهن‌های شماره هشت علی کریمی در تیم پرسپولیس و شماره یک سید مهدی رحمتی در تیم استقلال را روی صحنه آورد و اعلام کرد، علاقه‌مندان تا سه روز می‌توانند مبلغ پیشنهادی خود برای خرید این دو پیراهن امضاء شده را ارائه دهند.
 
   

درآمد فروش پیراهن‌های کریمی و رحمتی در بازسازی مناطق زلزله زده هزینه می‌شود


در حالی که این دو بازیکن فوتبال در سالن حضور نداشتند، به شدت از سوی تماشاگران کنسرت تشویق شدند. در آمد حاصل از فروش این دو پیراهن هم صرف بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان خواهد شد.


در ادامه این کنسرت، تابلویی از چهره استاد محمد رضا شجریان که توسط امیر محمد قاسمی‌زاده طراحی شده است، برای فروش ارائه شد. این اثر نیز بعد از سه روز به بالا‌ترین مبلغ پیشنهادی فروخته و پول حاصل از آن صرف خرید کانکس برای زلزله زدگان آذربایجان خواهد شد.
 


 طراحی چهره محمد رضا شجریان که عواید حاصل از فروش آن صرف اسکان زلزله زدگان خواهد شد

روزبه نعمت الهی دو شنبه شب، قطعات عاشقانه‌ای چون «دریا»، «هفته عاشقی» و «دل گرفته» را در کنار ترانه‌های میهنی از جمله «ایران»، «سرزمین مادری» ، «خلیج فارس» و کارهای عارفانه‌ای مثل «باز آمدم» اجرا کرد که بسیار مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.



با توجه به محتوا و نوع قطعات اجرا شده در این برنامه و هدف خیرخواهانه برگزار کنندگانش برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان، این کنسرت را می‌توان عاشقانه، عارفانه و میهن پرستانه‌ترین کنسرت موسیقی در چند ماه گذشته دانست.
 

روزبه نعمت الهی گلچینی از ترانه های عاشقانه، حماسی و عارفانه خود را در این کنسرت خواند

وجود صندوق‌های هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی، هنرمندان ناشنوایی که با زبان اشاره در اجرای یک قطعه نعمت الهی را همراهی کردند و شور شوق ناشی از حضور چهره‌های هنری، از مهم‌ترین موارد شاخص کنسرت روزبه نعمت الهی بود.

این خواننده و آهنگساز در بخشی از اجرای خود خبر داد که آلبوم تازه او با نام «داروگ» بعد از ماه صفر منتشر خواهد شد. تهیه کنندگی این آلبوم نیز مثل کنسرت دو شنبه شب بر عهده مهناز افشار است. 



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir


مطالب پیشنهادی  :
رونمایی از پوستر فیلمی که حوزه هنری تحریمش کرد
سکوت فرهاد اصلانی برای حواشی فیلم‌هایش شکست
بازگشت مجدد حامد بهداد به صحنه تئاتر
لئوناردو دی‌کاپریو‌ در نقش مرد خبیث
نظر اسکاری‌ها درباره‌ی عدم حضور فیلمی از ایران