مجید برزگر کارگردان فیلم سینمایی "پرویز" عنوان کرد: علاقمندم این فیلم حتی شده در یک سانس، برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.

مجید برزگر در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: ما برای حضور این فیلم در جشنواره امسال، فرم پر کرده‌ایم و نسخه‌ای را هم تحویل دبیرخانه دادیم. هیات انتخاب باید فیلم را ببیند و نظر خود را درباره آن ارائه دهند.



وی افزود:  من علاقمندم "پرویز" حتی شده در یک سئانس جشنواره فجر به نمایش درآید و توسط مخاطبان دیده شود. حتی به آقای عباسیان دبیر جشنواره این موضوع را گفتم و تاکید داشتم که هیچ اصراری به حضور "پرویز" در بخش مسابقه ندارم.

برزگر تاکید کرد: این فیلم قابلیت دارد که در جشنواره فجر به نمایش درآید. عباسیان فیلم را دیده ولی هنوز اظهارنظری در این ارتباط نداشته‌است.

این فیلم داستان مردی به نام پرویز را بیان می‌کند که تمام زندگی‌اش را در خانه پدری گذرانده و هیچ گاه هیچ شغلی هم نداشته است. البته این مرد اوقات خود را در بیکاری نمی‌گذراند و به غیر از کمک به پدرش در کارهای خانه، کارهایی که اعضای مجتمع محل سکونتش از او می‌خواهند را نیز انجام می‌دهد. زندگی این مرد تنها در سیری تکراری می‌گذرد تا اینکه به ناگاه پدر تصمیم به ازدواج می‌گیرد.



مجید برزگر با همکاری حامد رجبی و بردیا یادگاری فیلمنامه "پرویز" را نوشته است. بازیگر اصلی فیلم یک ایرانی-آمریکایی به نام لوون هفتوان است که پیش از این در"بلک نویز" بهروز افخمی هم ایفای نقش کرده بود. حمیرا نونهالی و محمود بهروزیان دیگر بازیگران این فیلم هستند. تهیه‌کنندگی "پرویز" را سعید آرمند برعهده دارد.

"پرویز" تاکنون در جشنواره‌های خارجی جوایزی را از آن خود کرده‌است. "فصل باران‌های موسمی" اولین فیلم بلند سینمایی مجید برزگر بود که هنوز امکان اکران عمومی پیدا نکرده‌ اما نمایش آن در جشنواره فیلم فجر با استقبال منتقدان و اهالی رسانه روبرو شد.
 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com


مطالب پیشنهادی:
توقیف یک فیلم مسئله‌دار!
یک پیشنهاد برای جلوگیری از ادامه آبروریزی فیلم ضد ایرانی!
هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی
نظر شهید آوینی در باره 'قیصر' و 'سفر سنگ' مسعود کیمیایی
اکبر عبدی در نقش یک پیرزن شمالی