تازه ترین شنیده ها حکایت از آن دارند که هیاتی چهار نفره متشکل از علی سرتیپی، حسین فرحبخش، سیدضیاء هاشمی و مرتضی شایسته به تازگی قرار ملاقاتی با جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی ترتیب داده و...

در حالی که هفته گذشته و بنا به دستور اداره نظارت ارشاد فیلمبرداری «آینه شمعدون» متوقف شده بود تازه ترین شنیده ها حکایت از آن دارند که هیاتی چهار نفره متشکل از علی سرتیپی، حسین فرحبخش، سیدضیاء هاشمی و مرتضی شایسته به تازگی قرار ملاقاتی با جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی ترتیب داده و از وی خواسته اند با ورود به قضیه شرایط رفع توقیف این فیلم را فراهم آورد.

به گزارش شبکه ایران در حالی که هفته گذشته و بنا به دستور اداره نظارت ارشاد فیلمبرداری «آینه شمعدون» متوقف شده بود تازه ترین شنیده ها حکایت از آن دارند که هیاتی چهار نفره متشکل از علی سرتیپی، حسین فرحبخش، سیدضیاء هاشمی و مرتضی شایسته به تازگی قرار ملاقاتی با جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی ترتیب داده و از وی خواسته اند با ورود به قضیه شرایط رفع توقیف این فیلم را فراهم آورد.

با این حال جواد شمقدری زیر بار انجام کار فراقانونی نرفته و از این چهار تهیه کننده قدیمی سینمای ایران خواسته است که سعی کنند با خویشتنداری منتطر تصمیم گیری اداره نظارت باقی مانده و تمام کارها را از روال قانونی خود پیش ببرند. در نهایت این هیات چهارنفره هم نظر شمقدری را پذیرفته اند ولی باز هم از شمقدری خواسته اند که از هیات رسیدگی کننده بخواهد با کمی ملاطفت بیشتری به قضیه بپردازد.

اینکه چطور می شود برای رفع مشکل فیلمی که تهیه کننده آن محمد کمالی پور است، چهار تهیه کننده ای که هیچ ربطی به پروژه ندارند وارد عمل می شوند هم چندان عجیب نیست چراکه گویا علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران همزمان با پیش تولید کار و بعد از خواندن فیلمنامه، قرارداد دریافت حق پخش «آینه شمعدون» در تهران و شهرستانها را دریافت کرده است و برای همین اگر پروژه تولید نشود او نیز به نوبه خود متضرر خواهد شد به همین دلیل سرتیپی بعد از برگزاری جلسه با سیدضیاء هاشمی و فرحبخش که در حلقه مدیران نزدیک به سازمان سینمایی هستند از آنها می خواهد که شرایط برقراری یک نشست مشترک با رییس سازمان سینمایی برای حل مشکل «آینه شمعدون» را فراهم کنند و این دو هم قبول کرده و برای اینکه برش حرفشان بیشتر باشد تصمیم می گیرند مرتضی شایسته از موسسان شرکت هدایت فیلم را هم با خود همراه کنند!

باید منتظر روزهای آینده بود و دید آیا نشست این چهار تهیه کننده با رییس سازمان سینمایی در رفع توقیف «آینه شمعدون» تاثیری خواهد داشت یا نه.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir


مطالب پیشنهادی:
فیلم جدید آرنولد به پایان خط رسید + تصاویر
مروری بر ۱۰ فیلم شیطانی دنیای سینما
علاقمندم "پرویز" در جشنواره فجر دیده شود
برای یازدهمین سال‌روز درگذشت سید خلیل عالی‌نژاد
داریوش ارجمند و معضل فرزند خطاکار+عکس