یکشنبه هفته‌ گذشته از برنامه تلویزیونی «هفت» به خانه پدری‌ام آمدند تا درباره پایمالی حقوق مادی و معنوی‌ام در تعزیه ‌«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» گفت‌وگو کنند.

نویسنده فیلمنامه فیلم « یکی می‌خواد باهات حرف بزنه » در نامه‌ای در اعتراض به پخش نشدن توضیحاتش درباره فیلمنامه در برنامه « هفت » گفت : تلاش من برای حق‌طلبی، متاسفانه بی‌نتیجه ماند.
 
سعید دولتخانی نویسنده فیلمنامه فیلم اجتماعی « یکی می‌خواد باهات حرف بزنه » در اعتراض به ذکر نامش در پوستر و دریافت نکردن حق‌‌الزحمه‌اش، در نامه‌ای از کارگردان و برنامه « هفت » که با او گفت‌وگو و کرده اما آن را پخش نکردند و تریبون را در اختیار کارگردان قرار دادند، اعتراض کرد.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا
 یکشنبه هفته‌ گذشته از برنامه تلویزیونی «هفت» به خانه پدری‌ام آمدند تا درباره پایمالی حقوق مادی و معنوی‌ام در تعزیه ‌«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» گفت‌وگو کنند. دست روی قرآن محمد (ص) گذاشتم و حقایق را گفتم، اما در کمال ناباوری در برنامه «هفت» جمعه شب گذشته مشاهده کردم که گفت‌وگوی من پخش نشد!!!

آقای منوچهر هادی، رفیق آن روزها و دشمن این روزهای من؛

قرار ما این بود که موقع دریافت پروانه ساخت، با من تسویه کنی نه اکران!

و نبودن اسم من در پوستر و سردر سینما، کینه و کم‌لطفی شماست، نه پخش‌کننده! از کی تا حالا پخش‌کننده درباره ‌درج اسامی عوامل در پوستر و سردر صاحب‌نظر شده؟!

پخش‌کننده تابع خواسته شما به عنوان کارگردان و خانم مهدی‌زاده به عنوان تهیه‌کننده است. حالا که جوابی برای گفتن نداری و قاعده بازی را نمی‌دانی، توپ را در زمین دیگری نینداز...

تلاش من برای حق‌طلبی، متاسفانه بی‌نتیجه ماند. بنابراین، از دست من کاری ساخته نیست و ادامه حق طلبی‌ام را به خونِ هزار گوهرِ سیدالشهداء (ع) واگذار می‌کنم. به امید توبه و تحول شمای دوست! ...

ودر آخر به برادر خوبم آقای گبرلو یادآور می‌شوم که شما سکان یک برنامه ‌سینمایی را در دست دارید، نه سکان قایق موتوریِ شهر بازی را. «شهربازی» نسازید از برنامه  هفت. جُنگ هفته نسازید برادر عزیز!

با سپاس و دعای خیر

سعید دولتخانی



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
بازگشت مجدد حامد بهداد به صحنه تئاتر
هنرپیشه های آخرین فیلم مهرجویی مشخص شدند!
آخرین خبر از ساخت سریال "ویلای من"مهران مدیری
آخرین فیلم" تام هنکس"و"هال بری"
حالا حالا ها خیال ندارم برای بازی در یک فیلم رژیم بگیرم.