سازندگان «من مادر هستم»، انصار حزب ا.. را به تماشای فیلم خود دعوت کردند!
سازندگان «من مادرهستم» با ارائه بیانیه ای کوتاه از عموم منتقدان این فیلم که احتمالا انصار حزب ا.. هم جزیی از آنهاست خواسته اند فیلم را با دقت دیده و سپس درباره آن نظر دهند.


به گزارش شبکه ایران ساعاتی پس از بیانیه انصار حزب ا.. در مخالفت با اکران «من مادر هستم» فریدون جیرانی کارگردان و غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم با ارائه بیانیه ای کوتاه به زیر سوال بردن بیانیه انصار پرداختند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

فیلم «من مادرهستم» نه درباره خیانت است نه درباره زنا ، نه نمایش فحشاست. فیلم «من مادرهستم» یک فیلم اخلاقی است که یک نوع سبک زندگی را به چالش می‌کشد. بنابراین از عده‌ای که ندیده تحت تاثیر تحریکات پشت پرده، جوسازی ناجوانمردانه‌ای را علیه فیلم شروع کردند و قضاوتشان را قضاوتی اسلامی تلقی کردند دعوت می‌کنیم که از فردا به تماشای فیلم بنشینند و بعد از دیدن فیلم نظر بدهند.

سازندگان فیلم «من مادر هستم» معتقدند که شرایط اکران به دلیل تصمیم نادرست یک نهاد دولتی در معرض بحران قرار گرفته است و کسانی که به بقای سینما و حیاتش در این شرایط اعتقاد دارند باید جلوی این تصمیم نادرست بایستند.

سکوت برخی از روشنفکران مسلمان داخل سینما در این رابطه توجیه پذیر نیست. ما نمی خواهیم با کسانی که این سکوت را در پیوند منافع آنها با بخشی از قدرت تحلیل می‌کنند، همصدا شویم ، ما هنوز آنها را دوستان سینمای ایران می‌دانیم . امیدواریم آنها بعدها در مقابل تاریخ دلیلی برای این سکوت خود داشته باشند.

ما به دلیل همین جوسازی ناجوانمردانه نمایشمان در سینماهای محدودی صورت می‌گیرد بنابراین از همه‌ مردم عزیز که به ادامه‌ی حیات سینمای اجتماعی معتقدند دعوت می‌کنیم در همین سینماها به تماشای فیلم بنشینند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir


مطالب پیشنهادی:
مصاحبه اپرا وینفری با جاستین بیبر
"حریم سلطان" واقعیت یا تخیل ؟
فیلم‌های اسکاری در خود آمریکا چقدر طرفدار دارند؟ +جدول
انتقاد یک روزنامه به انتخاب اصغرفرهادی به عنوان متفکر سال
ممنوع‌الکاری این بازبگر تایید شد