اگر این اتفاق بیفتد بدعتی عجیب و حیرت آور روی خواهد داد!
فکر می کنم درباره اتفاقات رخ داده پیرامون «من مادر هستم» هم یک سری از مدیران سینمایی ما کم کاری کرده اند یعنی به جای آن که پای مجوز نمایشی که داده اند، بایستند، فیلم را قربانی می کنند!

 در حالی که همچنان حواشی فراوانی پیرامون اکران «من مادر هستم» وجود دارد و گویا بنا شده به واسطه این حواشی فراوان پایان بندی فیلم چنان که مخالفان می خواهند(!) تغییر کند فرهاد اصلانی بازیگر فیلم در گفتگو با شبکه ایران درباره حواشی پیرامون فیلم می گوید:

«حدودا نزدیک به بیست سال است که در سینما و تئاتر و تلویزیون مشغول فعالیت بوده ام و با این سابقه تا حدود زیادی با ممیزیهای این حیطه ها آشنایی داشته ام برای همین وقتی فیلمنامه پیشنهاد می شود ابتدا به لحاظ وضعیت ممیزی آن را بررسی می کنم و محال است در فیلمی بازی کنم که حس کنم در اکران ممکن است دچار ممیزی شود. فکر می کنم درباره اتفاقات رخ داده پیرامون «من مادر هستم» هم یک سری از مدیران سینمایی ما کم کاری کرده اند یعنی به جای آن که پای مجوز نمایشی که داده اند، بایستند، فیلم را قربانی می کنند!»


اصلانی درباره اینکه بناست پایان بندی فیلم  تغییر یابد هم می گوید:«واقعا اگر این اتفاق بیفتد بدعتی عجیب و حیرت آور روی خواهد داد. بدعتی که در آینده هم گریبان سینمای ما را می گیرد.»


این بازیگر سینما که یکی از بهترین نقش آفرینیهایش را در «من مادر هستم» ارائه داده درباره دلیل این اتفاقات می گوید:

«وقتی مدیر سینمایی تکلیف را روشن نمی کند این اتفاقات عجیب و غریب رخ می دهد. من آخرین برنامه «هفت» را هم دیدم و باعث تاسف است که در این برنامه و درباره این فیلم شاهد مباحثی بودم که واقعا هیچ ربطی به اثر نداشتند. وقتی بعضی مباحث «هفت» را نظاره کردم واقعا این احساس به من دست داد که نکند در سطوح کلان فرهنگی کسی علاقمند به حل مشکل نیست.»


فرهاد اصلانی که دو فیلم دیگرش «پل چوبی» و «خرس» هم اقریبا توقیف شده اند اظهار می دارد:«فکر می کنم نه فقط الان که فیلم اکران شده که در تمام ماههایی که درگیر ممیزی بود هم این تنها سوء تفاهمات بود که جلب نظر می کرد وگرنه سکانس به سکانس فیلم تایید شده و همه چیز قانونی بوده است.»



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


مطالب پیشنهادی:
تفکیک جنسیتی حتی از پشت تلفن !
پایان «راستش را بگو» چه خواهد شد؟
«زمستان» در تالار مولوی
آخرین فیلم تام کروز+ تصاویر پشت صحنه
گفتگوی پر سر و صدای وحید جلیلی درباره "من مادر هستم"