مدیر پورتال جامع کودک یادآور شد: بخش فروشگاه نیز یکی از بزرگترین و به‌روزترین فروشگاه‌های الکترونیکی در ایران خواهد شد.

مدیر پورتال جامع کودک شبکه دوم سیما از ایجاد ساختمان خبرگزاری در محل سایت این رسانه و انجام مذاکراتی با بخش کودک و نوجوان کتابخانه ملی برای بخش کتابخانه خبر داد.

محمد فتح‌الله‌زاده، مدیر پورتال جامع کودک شبکه دوم سیما درباره میزان بازدیدهای این رسانه گفت: از اواسط تیر ماه تا 23:59 شب گذشته 11 میلیون و 670 هزار و 377 کلیک و پیگیری داشتیم. در واقع نسخه آزمایشی رسانه مجازی کودک و نوجوان از اواسط تیرماه راه اندازی شد و امروز به افتتاح رسمی رسید.

وی در پاسخ به اینکه بخش کتابخانه این پورتال چه زمانی راه‌اندازی می‌شود، توضیح داد:‌ در حال رایزنی‌ هستیم و با واحد کودک و نوجوان کتابخانه ملی نیز صحبت کرده‌ایم و نحوه ارتباط و تعامل‌ها باید مشخص شود.


رسانه مجازی کودک شبیه یک شهر است

مدیر پورتال جامع کودک یادآور شد: بخش فروشگاه نیز یکی از بزرگترین و به‌روزترین فروشگاه‌های الکترونیکی در ایران خواهد شد. سرفصل‌های پورتال نیز سه گونه هستند؛ برخی محصولات و مطالب که می‌تواند مستقیم از سوی کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد، برخی دیگر از محصولات مربوط به کودکان و نوجوانان است ولی مناسب اولیا و مربیان است و گونه سوم هم به صنایع مربوط به حوزه کودک و نوجوان مربوط می‌شود.

فتح‌الله زاده تصریح کرد: بخش مذهبی نیز با رویکردهای مختلفی خواهد بود و در این زمینه مناسبتی عمل می‌کنیم. به شکلی که با مناسبت‌های گوناگون چهره سایت ما که شبیه یک شهر است، تغییر می‌کند. بخش‌های آموزشی و نیازمندی‌های مذهبی را نیز در این قسمت منظور خواهیم کرد.

وی افزود: قرارست تا پایان امسال بخش‌های فعال به صورت مجزا و ترکیبی به 27 سرفصل برسند. همینطور پیش‌بینی می‌شود خبرگزاری کودکان نیز در سایت قرار گیرد و دهه فجر از آن رونمایی کنیم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com
 


مطالب پیشنهادی :
باز هم«آلیس» به «سرزمین عجایب» باز می گردد؟
به مناسبت هشتاد و هفتمین سالروز تولد احمد شاملو
سریال "خاک و آتش" جدیدترین کار فریبرز عرب نیا و میترا حجار به تلویزیون می آید

نخستین تصاویر از لیلا حاتمی در فیلم جدیدش، «سر به مهر»

احسان علیخانی برای شب یلدا به تلویزیون باز می گردد؟