همکاری مهدی هاشمی با یک سینماگر جوان!
مهدی هاشمی در تازه ترین فعالیت بازیگری اش مشغول ایفای نقش در فیلمی است با عنوان «خوابهای طلایی» که تهیه کنندگی آن برعهده حسین فرحبخش است یعنی کارگردان فیلم توقیفی «خصوصی»!

به گزارش شبکه ایران حسین فرحبخش از مالکان شرکت پویافیلم که دفتر تحت نظرش بعد از حواشی مربوط به فیلم «خصوصی» تقریبا در لاک انزوا فرورفته بود به تازگی به همراه رفیق قدیمی اش عبدا.. علیخانی تهیه فیلمی با عنوان «خوابهای طلایی» را برعهده گرفته است. به مانند اغلب محصولات پویافیلم کارگردان این فیلم یک سینماگر جوان است؛ جوانی به نام رضا سبحانی که هرچند پیش از این دو فیلم «زیستن» و «خاک سرد» را هم ساخته بود اما هنوز چنان که باید در عرصه سینما شناخته شده نیست.

نکته جالب درباره تازه ترین محصول پویافیلم حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی آن است ضمن اینکه مطابق اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» مریلا زارعی و امین حیایی دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلمبرداری این فیلم چند روزی است در تهران آغاز شده و قرار است بقیه صحنه‌های «خواب‌های طلایی» نیز در تهران فیلمبرداری شود.

این فیلم به غیر از این سه بازیگر چند بازیگر دیگر نیز دارد که به مرور جلوی دوربین خواهند رفت. «خواب‌های طلایی» مضمونی اجتماعی دارد و جدیدترین محصول پویا فیلم به حساب می‌آید. از میان عوامل پشت دوربین این فیلم می‌توان به احمد احمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری اشاره کرد. احتمالاً اولین نمایش این فیلم در جشنواره سی‌و‌یکم فیلم فجر خواهد بود. عبدا... علیخانی و حسین فرح‌بخش تهیه‌کنندگان این فیلم در حال انتخاب نام تازه‌ای برای فیلم هستند که بزودی رسانه‌ای خواهد شد.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir


مطالب پیشنهادی:
ستارگان هالیوودی که معتاد به مواد مخدر هستند + عکس
محسن یگانه با آلبوم " حباب " خداحافظی کرد
نمایش خیانت انجام آن را تسهیل می‌کند
سفالهای شوش را در اینجا بخرید
دانیال حکیمی به صحنه تئاتر برگشت