بنابراین گزارش، فریبرز عرب‌نیا دستمزد خود را تا پنج ماه پس از آغاز فیلمبرداری به طور کامل دریافت نموده است اما وی در صحنه‌های سکانس پایانی فیلم حاضر نشد

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «فریبرز عرب‌نیا» برای بازی در نقش شهید چمران طبق قراردادی که وی با تهیه‌کننده سابق فیلم داشته است برای حضور در فیلم، مبلغ چند صدمیلیونی دریافت کرده است. قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده است که عرب‌نیا روزهای جمعه سر صحنه حاضر نشود.

با پیگیری‌های خبرنگار فارس مطلع شدیم ، عرب‌نیا  25 روز  به سفر خارج از کشور رفته است و به دلیل لزوم حضور مداوم وی در تمام صحنه‌های فیلمبرداری گروه مجبور شده تا  در این مدت فیلمبرداری فیلم را تعطیل کند این درحالی است که ایشان حقوق ماهیانه خود را در این مدت نیز دریافت کرده‌است

بنابراین گزارش، فریبرز عرب‌نیا  دستمزد خود را تا پنج ماه پس از آغاز فیلمبرداری به طور کامل دریافت نموده است اما وی در صحنه‌های سکانس پایانی فیلم حاضر نشد این درحالی است که صحنه‌های پایانی فیلم با آماده شدن تجهیزات، ادوات و شرکت دو فروند هلی‌کوپتری آماده شده بود اما وی در این صحنه‌ها حاضر نشد. گروه سازنده  فیلم  مجبور شد  با حضور نابازیگر این صحنه‌ها را فیلمبرداری کند . پلان‌های این صحنه به گونه‌ای طراحی شد که فیلم بدون حضور عرب‌نیا و با درایت ابراهیم حاتمی‌کیا به پایان رسید.

فیلم سینمایی «چ» محصول بنیاد سینمایی فارابی است وحاتمی‌کیا در  فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) به سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع :farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
مسافرهای عزیز گورشونو گم کنند، لطفا' ؟!

پخش سریال " حریم سلطان" در سال ۲۰۱۳ متوقف خواهد شد؟

بزرگ ترین سالن کنسرت ایران چگونه ساخته می شود؟
حاتمی کیا گفت می خواهی بیا، می خواهی نیا!
اجرای یلدایی علیخانی قطعی نیست