اکران فیلم تازه تام کروز به خاطر ادای احترام به خانواده قربانیان حادثه تیراندازی در مدرسه ایلت «کانکتیکت» به تعویق افتاد.

 کمپانی فیلم پارامونت اعلام کرد، اکران فیلم «جک ریچر» جدیدترین فیلم «تام کروز» که قرار بود از روز شنبه در «پیتزبرگ» آغاز شود، برای ادای احترام به خانواده قربانیان حادثه تیراندازی در مدرسه ایالت «کانکتیکت» به تعویق خواهد افتاد.

صبح روز جمعه در حادثه‌ای دلخراش، «آدام لانزا» 20 ساله با حمله مسلحانه به دبستانی در منطقه «نیوتون» ایالت کانکتیکت آمریکا 20 دانش‌آموزان این مدرسه را به همراه 6 نفر از پرسنل کشت و پس از این خود را نیز به ضرب گلوله خودکشی کرد.

در فیلم «جک ریچر» تام کروز در نقش یک افسر سابق پلیس ایفای نقش می‌کند که در تلاش است پرونده یک قاتل استخدام شده و همچنین یک عامل روسی به نام «زک» را به سرانجام برساند.
این اولین‌بار نیست که یک استودیوی فیلمسازی پس از حادثه تیراندازی اکران فیلم‌اش را لغو می‌کند. در حادثه‌ای مشابه در ماه جولای «جیمز هولند» در جریان نمایش فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» پس از تیراندازی 12 نفر را کشت و کمپانی فیلم برادران وارنر مجبور شد اکران این فیلم را در پاریس،‌ مکزیکوسیتی، توکیو متوقف کند. 



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir



مطالب پیشنهادی:
زندگی احسان خواجه امیری از زبان خودش
پر درآمدترین خواننده زن در سال 2012
پوسترهای دیده نشده از«من مادر هستم»/ عکس
دلیل نامگذاری ماه صفر چیست؟ + اعمال ماه
پرستویی:اگر فیلمی در چهارچوب باورهایی که دارم، پیشنهاد نشود کار نمی‌کنم