مدونا ثابت کرد هنوز هم در اوج است!
مدنا از ماه می امسال تور بزرگ خود را آغاز کرده است، این تور پر درآمد ترین تور سال ۲۰۱۲ است . او به بسیاری از کشورهای سراسر دنیا سفر کرده و کنسرت برگزار کرده است.

تور جهانی جدید مدنا با نام " ام دی ان ای" عنوان پر درآمد ترین تور سال ۲۰۱۲ را بخود اختصاص داد به این ترتیب مدنا ثابت کرد که هنوز هم در اوج است.

مدنا از ماه می امسال تور بزرگ خود را آغاز کرده است و در این تور که نهمین تور جهانی اوست به بسیاری از کشورهای سراسر دنیا سفر کرده و کنسرت برگزار کرده است .

اما این کار و تلاش سخت مدنا بی پاسخ نماند زیرا درآمد حاصل از این تور حدود ۲۲۸ میلیون دلار بود و توسط مجله بیلبورد به عنوان سود آورترین تور سال ۲۰۱۲ انتخاب و معرفی شد.

تور بروس اسپرینگستین که هنوز هم ادامه دارد با درآمد ۱۹۸ میلیون دلار در مکان دوم جدول پردرآمدترین تورهای سال ۲۰۱۲ مجله بیلبورد قرار گرفت.

تور راجر واترز ، راکر سابق گروه پینک فلوید که از سال ۲۰۱۰ شروع شده است با درآمد ۱۸۶ میلیون دلار جایگاه دوم را بخود اختصاص داد و تور جدید سیرک دوسل با نام " مایکل جکسون جاویدان " با درآمد ۱۴۷ میلیون دلار عنوان چهارم را بخود اختصاص داد.

تور کلد پلی ، راکر انگلیسی با درآمد ( ۱۴۷ میلیون دلار ) در مکان پنجم ، تور لیدی گاگا با در آمد ۱۲۴ میلیون دلار در مکان ششم ، تور بابرا استریسند با درآمد ۴۰ میلیون دلار در ردیف هفتم ، تور سر التون جان با ۳۲ میلیون دلار در مکان هشتم ، تور جاستین بیبر با درآمد ۳۰ میلیون دلار در ردیف نهم این لیست قرار گرفتند.
 



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:aftabir.com


مطالب پیشنهادی:
عکس العمل جالب نامزدهای جایزه گلدن گلوب پس از شنیدن نام خود
'مسافرهای عزیز گورشونو گم کنند، لطفا' ؟!
كذب است، ممنوع التصویر نشده‌ام
بدل‌کاری که به‌جای عرب‌نیا روز آخر فیلمبرداری"چ" آمد+عکس
حکایت همکاری با فردین از زبان ناصر ملک مطیعی