علاوه بر اینکه خواندن آهنگ تیتراژ این سریال برعهده گروه "سون" می باشد، درچند قسمت این سریال نیز ایفای نقش خواهیم داشت.

گروه موسیقی موفق و پرطرفدار هفت یا "سون" با انتشارآهنگ های خاطر انگیزی چون "واست میمیرم " مورد توجه دوستداران موسیقی هستند. این گروه که از سال گذشته همچنان در سربالایی کسب مجوز آلبوم جدید خود به سر می برند با اجرای کنسرت،حضور دربرنامه های تلویزیونی- مناسبتی و... همچنان حضور پررنگ خود را برای مخاطبانش میسر می سازند. اما این اواخر گروه "سون" با حضوری متفاوت و ایفای نقش در چند قسمت سریال تلویزیونی با نام " زمانه " و همچنین خوانندگی تیتراژ این سریال به جمع دوستداران موسیقی آمدند.

آرش قنادی یکی از اعضای گروه "سون" در گفتگو با شبکه ایران در مورد حضور این گروه در یک سریال تلویزیونی گفت:حضور در سریال "زمانه " و آشنایی با کارگردان(حسن فتحی) و تهیه کننده(اسماعیل عفیفه) این سریال به پیشنهاد یکی از دوستان بود. البته پیش از این عوامل این سریال صدای ما را شنیده بودند در نتیجه پیشنهاد دادند و ما هم قبول کردیم.
وی افزود: علاوه بر اینکه خواندن آهنگ تیتراژ این سریال برعهده گروه "سون" می باشد، درچند قسمت این سریال نیز ایفای نقش خواهیم داشت.

قنادی اظهار داشت: نکته قابل توجه حضور گروه موسیقی "سون" در این سریال نقش مثبت این گروه است. چون همیشه دوستان موسیقی که در سریال ها یا فیلم های سینمایی بازی می کنند عهده دار نقش منفی ونشان دادن وجهه خلافکاری بوده اند اما این گروه نقش بسیار خوبی را دراین سریال ایفا می کنند و در نقش خودشان با موسیقی به شخصی که دچار اعتیاد شده است کمک می کنند تا مشکل اعتیادش برطرف شود.

 وی افزود: البته ما که بازیگر نیستیم و نقش خودمان را بازی میکنیم یعنی همانی که هستیم.
آرش قنادی درباره آلبوم جدید گروه "سون" که همچنان در بلا کلیفی به سر می برد گفت: آلبوم هنوز مجوز نگرفته است.البته مشکل نگرفتن مجوز مشکل حراستی است و ترانه،ملودی وحتی جلد و کاور آن مجوز دارد اما انشاالله این مشکل بزودی برطرف می شود و بعد از 17 ماه مجوز این آلبوم صادر می شود.

وی ادامه داد: ما منتظر عنایت دوستان هستیم و همانطور که محبت دارند همکاری می کنند امیدواریم تا با لطف این دوستان بتوانیم به کار هنریمان ادامه دهیم.
قنادی تصریح کرد:این آلبوم با بهترین نوازنده ها درترکیه و در یکی از بهترین استودیوهای این کشور به مدت یک ماه و نیم زمان میکس و مستر شده و به اعتقاد من آلبومی است که فکر می کنم به این زودی ها یک چنین کار پرهزینه و پر زحمتی تولید نخواهد شد. ما سعی کرده ایم که این کار متفاوت  و مورد نظر مردم منتشر کنیم.

 گفتنی اینکه مجموعه تلویزیونی «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در طول هفته و به جز روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه اول سیما روی آنتن می رود.

 ترانه سریال "زمانه" کاری از دکتر افشین یدالهی ، ملودی از امیر قنادی و تنظیم کاری از آرش قنادی و کیارش پوزشی می باشد .



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir


مطالب پیشنهادی:
مجری برنامه «رنگین کمان» : جسد من پیدا نشده
پرونده «فرزاد جمشیدی» در دادگاه بسته شد ؟
بلانژ در«کلاه پهلوی» باحجاب می شود؟
قدیمی ترین عکس از اولین نقش مهران مدیری در اولین تئاترش
بازگشت پگاه آهنگرانی با ویدئو - پرفورمنس!