نقل قول جالبی از مشقات بازی در فیلم های اصغر فرهادی را از زبان مریلا زارعی بخوانید.

عباس یاری در مجله فیلم نقل قول جالبی از مشقات بازی در فیلم های فرهادی از زبان مریلا زارعی را می گوید که در زیر می خوانیم: قصه انتخاب او برای بازی در جدایی...،مثل مرارت هایی که معمولا بازیگران فیلم هایی فرهادی تحمل می کنند تا به نقش های شان می رسند،بسیار شنیدنی است.او گزینه اولیه فرهادی برای بازی در نقش راضیه بوده.


 مریلا زارعی در این باره می گوید:"فیلم نامه را که خواندم،عاشق این نقش شدم.در جلسه ای که داشتیم مفصل درباره ویژگی های شخصیتی و فیزیکی راضیه حرف زدیم،آقای فرهادی نظرش این بود که برای در آمدن حس حاملگی و زمین خوردن راضیه،باید چند کیلو چاق شوم.از دفتر که بیرون آمدم تحرک را کنار گذاشتم و تا می توانستم با غذاهای چرب از خودم پذیرایی کردم!طوری که در قرار بعدی نزدی به ده کیلو اضافه داشتم.

 
بعد از گرفتن عکس و تست های بعدی،گریمورمان به این نتیجه رسیدکه چاق بودن این شخصیت احساس مرفه بودن را القا می کند.آقای فرهادی گفت که باید پیشنهاد میکردم لاغر شوی تا چهره ات حس وحال رنجور و رنج کشیده را بیشتر القا کند. آن قدر شیفته ی کار با ایشان بودم که گفتم از همین امروز شروع می کنم!


خودم راکشتم.همراه با ورزش های سنگین دست به یک جور اعتصاب غذا زدم طوری که چشمانم بی رمق شده بود و باز نمی شد.پدرم با نگرانی می گفت که بابا مگه این سینمای کوفتی چی داره که داری خودتو داغون می کنی؟ اصلا عین خیالم نبود.

 
در این گروه حتی جارو هم می کشم

روز موعود رفتم دفتر،بعد از کلی عکس و تست،آقای فرهادی زنگ زد و گفت که فکر کنم نمیشه...گفتم که من تمام تلاشمو کردم.در این گروه حتی جارو هم می کشم چون انرژی کار به من نیرو میدهد.این جا پیشنهاد قطعی آقای فرهادی بازی در نقش معلم مدرسه بود که پذیرفتم.متاسفانه قبل از کلید خوردن فیلم به خاطر ضعف شدید،از کار افتاده شدم.




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
عزت ا.. انتظامی: افسوس که تا بیضایی زنده است قدرش را نمی دانیم
برج آزادی تهران ترک خورد
برای 35 سالمرگ اسطوره سینمای کمدی
گزارش تصویری: لادن مستوفی و ایوب آقاخانی روی صحنه تئاتر
سینمای 60 ساله علی نصیریان