حضور یکی از فوتبالیست ها در سریالی که از امشب به تلویزیون می آید!
تله فیلم «به خاطر مونا» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی کوشایی در فرمت یک مینی سریال چهار قسمتی از امشب به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.
 
«به خاطر مونا» براساس یک رویداد واقعی نوشته شده و داستان دختر بچه سرطانی به نام مونا (پناهی) را روایت می کند که به دلیل مبتلا به سرطان در بیمارستان بستری است. داستان از جایی آغاز می شود که یلدا (خداوردی) دانشجوی رشته سینما برای تهیه پایان نامه اش به یک بیمارستان مراجعه می کند و در آن بیمارستان با مونا آشنا می شود. یلدا برای به تصویر کشیدن زندگی مونا تصمیم به ساخت یک مستند می گیرد تا از علاقه او به بازیگری آگاه شده و... .



فاطمه گودرزی، همایون ارشادی، رضا توکلی، کورش سلیمانی، مینا نوروزی، سپیده خداوردی، مهدیه پناهی، طوفان مهردادیان، الناز حبیبی، وحید طالب لو، ارسیا صنعتی، زهره مزینانی، جعفر رجبی، محمدرضا کسرائی، مریم توکلی، مهسا کاظمی، مریا زینالی، فاطمه معصومی، حسین سیفی، امیر محمدی، بهمن اسلامی‌نیا به همراه هنرمندان خردسال کیمیا حسینی، دانیال محمدی، پگاه کوشایی بازیگران اصلی هستند.


شهرام شکوهی نیز با شعری از خودش تیتراژ پایانی این کار را خوانده است. این مجموعه در روزهای سه شنبه، چهارشنبه ساعت 19:45 و پنجشنبه و جمعه ساعت 20:45 پخش می‌شود.


کوشایی پیش از این ساخت چند مجموعه مستند داستانی از جمله «ترنم» «یاوران فرهنگی»، «میراث تفت» و... را مقابل دوربین برده است.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:inn.ir


مطالب پیشنهادی:
باران کوثری:اگر خطایی کرده ام , حاضرم بهایش را بپردازم!
بازگشت ابوالفضل پورعرب به سینما
فاحش ترین اشتباهات علمی در فیلم های سال ۲۰۱۲
هدیه تهرانی رضایت داد؟
گزارش تصویری: کشف حجاب در ایران در 17 دی 1314