چرا سوپراستارها نمی‌خواهند فرزندانشان دیده شوند؟
جولیا رابرتز: بسیار ناعادلانه است که ستارگان و سوپراستارها را برای پوشاندن صورت فرزندانشان مورد انتقاد قرار دهند.

بلو ایوای، دختر سوپراستارهای موسیقی یعنی بیانسه و جی زی است. آنها نخستین سال تولد او را در روز دوشنبه، هفتم ژانویه جشن گرفتند. اما بلو یکی از کودکان ستارگانی است که والدین او تمایلی به دیده شدن او در رسانه ها ندارند و فقط یک بار عکسش منتشر شده است. بیانسه و جی زی، تنها ستارگانی نیستند که فرزندان خود را از دید رسانه ها و مردم دور نگه می دارند. در اینجا هنرمندانی را معرفی کرده ایم که طرز فکر مشابه بیانسه و همسرش دارند.

● بیانسه و Jay Z

بیانسه و Jay Z، در فوریه سال گذشته، یعنی یک ماه پس از تولد دخترشان – بلو ایوای – عکسی از او را در سایت HelloBlueIvyCarter منتشر کردند. پس از آن این سوپراستارها تصمیم گرفتند تا عکس دیگری از فرزندشان را منتشر نکنند. آنها وقتی بلو ایوای را وارد جمعی می کنند، همیشه یک پتو روی صورت او می اندازند. البته در ماه سپتامبر سال گذشته، یک عکاس فرصت طلب، وقتی این خانواده روی قایق خود مشغول تفریح بودند، از صورت این کودک زیبا به طور یواشکی عکس گرفته است.

● مایکل جکسون

مایکل جکسون – آخرین پادشاه موسیقی پاپ – از اینکه فرزندان خود را از دید رسانه ها مخفی می کرد همیشه مورد انتقاد بود. او چهره فرزندان خود را هنگامی که بیرون بودند با ماسک و حجاب می پوشاند. وقتی در سال ۲۰۰۹ میلادی درگذشت، کاترین جکسون – مادر جکسون ها و قیم پرنس میکائیل ۱، پریس و پرنس میکائیل ۲ از ادامه راه مایکل سر باز زد و دیگر صورت کودکان را نمی پوشاند. در سال ۲۰۱۲ میلادی، در مصاحبه ای که پریس با اپرا وینفری داشت به او گفت، اکنون متوجه می شود که چرا پدرش صورت آنها را پنهان می کرده است: «آن زمان، وقتی ما بدون او بیرون می رفتیم، شناخته نمی شدیم و می توانستیم مثل یک کودک عادی زندگی کنیم.»

● اَدِل

آلبوم دوم این خواننده بریتانیایی به نام ۲۱، یکی از پرفروش ترین آلبوم های سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ میلادی بود. البته در سال گذشته، این تنها خبر جالب از این خواننده نبود. در ماه اکتبر، اَدِل و نامزدش – سیمون کونکی – پسردار شدند. اما آنها خیلی خوب توانستند کودکشان را از دید رسانه ها مخفی کنند. او حتی دوران بارداری خود را نیز از همه مخفی کرده بود. به طوریکه تا دو ماه پیش از زایمان کسی از باردار بودن اَدِل خبر نداشت. پس از تولد نیز هیچ گونه عکس و تصویر و حتی نام فرزند آنها منتشر نشده است.

● اریکا بادو

فقط یک دلیل وجود دارد که اینترنت از عکس های سه فرزند این خواننده با رپرهایی به نام آندره ۳۰۰۰، دی.او.سی و جی الکترونیکا پر نشده است. بادو بسیار محافظه کار است. در ماه دسامبر، او به نامزد سابق خود در مورد موقعیتش برای به اشتراک گذاری عکس ها هشدار داد. او در توئیتر خود نوشت : «به الکترونیکا: من نمی خواهم عکس های دخترانم را در اینترنت منتشر کنم. پس لطفا این کار را نکن. این دومین باری است که این خواهش را از تو دارم.». اما گویا الکترونیکا عکس ها را منتشر کرده است و دختران بادو بسیار زیبا هستند.

● جولیا رابرتز

هنرپیشه برنده جایزه آکادمی خیلی رک و راست به عکاس های سمج درباره عکاسی از فرزندانش هشدار داده است. در دسامبر سال ۲۰۰۷ میلادی، موضوع روی جلد مجله Vanity Fair این بود که رابرتز گفته است: «تعقیب کردن یک زن و فرزندانش کاری غیرانسانی است.» او همچنین اضافه کرده بود که بسیار ناعادلانه است که ستارگان و سوپراستارها را برای پوشاندن صورت فرزندانشان مورد انتقاد قرار دهند. رابرتز برای اینکه فرزندانش در دید رسانه ها نباشند، در هالیوود زندگی نمی کند. او به همراه همسر فیلم بردار خود و سه فرزندش در تائوس نیومکزیکو زندگی می کند.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com



 مطالب پیشنهادی:
تصاویری از بازی «همایون ارشادی» در فیلم ترور بن‌لادن
رئیس جمهور محترم هنر را از زیر درختان جمع کرد!
کنسرت‌های جدید احسان خواجه امیری با «عاشقانه‌ها»
خودم هم نمی‌دانستم با کدام همسرم به خارج می‌روم!
چرا «داوینچی» لبخندهای مرموز کشیده است؟