نامه خواندنی «الناز شاکردوست» به ده‌نمکی
نیامدن امروزم را خدای ناکرده نگذارید به پای بی معرفتی و پشتیبانی نکردن از فیلمم...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نشست پرسش و پاسخ فیلم رسوایی به کارگردانی ده‌نمکی در سالن کنفرانس مرکز همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که الناز شاکردوست، بازیگر فیلم در سالن حضور نداشت.

بنابر این گزارش یکی از بازیگران فیلم نامه‌ای که خطاب به ده نکی و اصحاب رسانه‌ بود را از طرف شاکردوست قرائت کرد.

شاکر دوست در این نامه نوشته بود: نیامدن امروزم را خدای ناکرده نگذارید به پای بی معرفتی و پشتیبانی نکردن از فیلمم ، من نقش افسانه را در این فیلم بازی که نه بلکه زندگی کردم ،نقشی که بخشی از آن در وجودم تا ابد جاوید خواهد ماند و تنها دلخوشی امروز من بیدار شدن دلهای دل‌مرده افسانه‌های امروز مملکتم ایران است؛ دلهای شکسته و قربانی شده بازی‌های لعنتی سیاسی .

دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف راست خارج شد و چند قدم دورتر سوار مرکب فحشا شد و بقیه که هنوز در صف ایستاده بودند دخترک را بدنام خواندند و کسی نپرسید که جواب خانه بی نان چه می‌شود؟

وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: ساختن فیلم رسوایی همان رسالت آشتی دادن افسانه‌های شهر ما با خدای یگانه و بی همتاست خوشا به‌حال کسانی که در این مهم سهمی دارند اما دلیل عدم حضور امروز این است که بعد از یک دهه تلاش و نادیده گرفته شدن تلاش دوران بازیگری‌ام امروز خسته تر از آن هستم که در جمعی حضور یابم که تیزی قلم هایشان همیشه زخمی‌ام کرده؛ عذر مرا بپذیرید



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com
 


 مطالب پیشنهادی:
آخرین عکس‌ها از بازیگران جشنواره
ستارگانی که با گارسون‌ها ازدواج کردند + تصاویر
طنز جشنواره؛ اون خانوم اون گوشه چیکار میکنه؟!
عکس: نماهای سانسور شده از جشنواره در تلویزیون!
«مهناز افشار» جایگزین همه «لاله»‌ها!