بازیگران زن سیندرلا را بشناسید + تصاویر
استودیوی دیزنی از «هالیدی گرینگر» بازیگر مطرح سریال (The Brogias) برای بازی در نقش ناخواهری «سیندرلا» دعوت كرد.
هر كسی داستان «سیندرلا» را می داند. دختر یتیمی كه پس از سالها سختی در نهایت با شاهزاده شهر ازدواج می كند. اما آنچه در این داستان بیشتر از هر چیز ذهن را درگیر می كند، دو ناخواهری بد ذات او یعنی آناستازیا و دریزلا هستند.

استودیوی دیزنی از «هالیدی گرینگر» بازیگر مطرح سریال (The Brogias) برای بازی در نقش ناخواهری «سیندرلا» دعوت كرد.


«هالیدی گرینگر» بازیگر نقش ناخواهری «سیندرلا»

پایگاه خبری «راپ» گزارش داد كه «گرینگر» در مراحل نهایی مذاكره برای بازی در یكی از نقشهای آناستازیا یا دریزلا است. پیش از این «لیلی كول» برای نقش «سیندرلا»، «ریچارد مادن» برای نقش شاهزاده و «كیت بلانش» برای نقش نامادری سیندرلا انتخاب شده اند. بازیگر مناسبی برای بازی در نقش ناخواهری دیگر سیندرلا معرفی نشده است. استودیوی دیزنی تاكنون آغاز فیلمبرداری این پروژه را اعلام نكرده ولی بدون شك در سال 2014 اكران خواهد شد.


«لیلی كول» بازیگر نقش «سیندرلا»

سیندرلا (به انگلیسی: Cinderella)‏، نام داستانی افسانه‌ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه قدیمی رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی‌عدالتی. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه‌جای دنیا وجود دارد که محبوبترین آن به قلم نویسنده فرانسوی شارل پرو در سال ۱۶۹۷ میلادی به رشته تحریر درآمده است.

به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی‌خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می‌رسد.کمپانی والت دیسنی در سال ۱۹۵۰ یک فیلم کارتون مشهور بر اساس همین داستان ساخته است. پویانمایی سیندرلا سه‌بار برای بهترین موسیقی نامزد و موفق به دریافت جایزه اسکار شده‌است. هم‌چنین در نخستین جشنواره فیلم بین‌المللی برلین خرس طلایی و جایزهٔ بزرگ برنز پلیت را برنده شد.

در ماه ژوئن ۲۰۰۸ انجمن فیلم آمریکا این پویانمایی را در بخش ۱۰ فیلم برتر در ۱۰ موضوع به‌عنوان یکی از ۱۰ فیلم پویانمایی برتر از دیدگاهش قرار داد، سیندرلا پس از رأی‌گیری و رأی‌دادن بیش از ۱۵۰۰ نفر از جامعهٔ خلاق فیلم و انیمیشن، به‌عنوان نهمین فیلم برتر در گونهٔ انیمیشن اذعان شد.سیندرلا همچنین نام فیلمی به کارگردانی بیژن بیرنگ است که در آن پوپک گلدره و رامبد جوان ایفای نقش می‌کنند. داستان سورئال فیلم در مورد دو جوان عاشق است که در رویاهایشان خود را سیندرلا و شاهزاده می بینند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir
 


مطالب پیشنهادی:
دختر اکبر عبدی هم بازیگر شد! + عکس
حسن روحانی: صدا و سیما با سانسور نمی‌گذارد پیام من به مردم برسد!
سینماگران را نقره داغ كردند!
فرزاد حسنی:عاشق بازیگری‌ام/ آزاده نامداری: دوست ندارم فرزاد بازیگر باشد!
چرا اسم فیلم عوض شد؟ چرا هاشمی رفسنجانی در فیلم نبود؟