ماجرای تازه خودکشی بازیگر زن هندی با پیدا شدن یک نامه!
دو روز پیش مادر جیا خان، ربیعه امین-خان که خود بازیگر روزهای دور سینمای هند است،نامه ایی شش صفحه ایی از دخترش جیا خان را پیدا و به دست پلیس داد.در این نامه جیا خان از رابطه پرتنش و کشمکش خود پرده برداشته است...
دو روز پیش مادر جیا خان، ربیعه امین-خان که خود بازیگر روزهای دور سینمای هند است،نامه ایی شش صفحه ایی از دخترش جیا خان را پیدا و به دست پلیس داد.در این نامه جیا خان از رابطه پرتنش و کشمکش خود با همراه زندگی اش سورج پانچولی پرده برداشته است.

پلیس صحت و سقم دستخط جیا خان را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که نامه را خود جیا نوشته است.مادر جیا خان که تا دیروز صحبت از افسردگی دخترش می زد. به گزارش کافه سینما، با پیدا شدن این نامه مقصر مرگ دخترش را سورج و پدرش بازیگر هند آدیتیا پانچولی دانست.ربیعه در گفت وگویی با خبرنگار شبکه ی سی ان ان هند می گوید که سورج دخترش را کتک می زد وجیا خان از این رابطه عاطفی بشدت ضربه  خورد.او در ادامه عنوان کرد که آثار جراحت را روی مچ دست دخترش دیده بود. ربیعه که به شدت غمگین بود اعلام کرد که دخترش در زندگی خلایی نداشت.

او در ادامه گفت که مدارک دست پلیس است.ربیعه در گزارشی به پلیس دیروز اعلام کرد که جیا خان و سورج یک سال همخانه بودند.پلیس هند سورج را دیروز بازداشت کرد و سورج پذیرفت که با جیا مدتی همخانه بود پلیس در ادامه تحقیقات از پزشکی که می گویند فرزند جیا خان و سورج را در دوران بارداری از بین برده،بازجویی کرد.سخنگوی پلیس هند درباره نامه پیدا شده اعلام کرد که نامه نوشته جیا خان است اما باید تا گزارش کامل کالبد شکافی  منتظر ماند.تا مشخص شود که این حادثه تلخ خودکشی بوده یا یک قتل.

گفتنی است که سورج مانند پدرش می خواست وارد عرصه بازیگری شود و درنخستین فیلمش مشغول نقش افرینی بود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com
 


مطالب پیشنهادی:
اتهام و پاپوش اختلاس علیه لاله اسکندری + تصاویر
سخنرانی سینماگر مشهور زن در جمع اصلاح‌طلبان
رقابت عشقی لعیا زنگنه و شقایق فراهانی به بیمارستان کشید + تصاویر
مریلا زارعی در آستانه کشف حجاب! + عکس
بازیگران زن سیندرلا را بشناسید + تصاویر