پیرهادی با اشاره به حضور چهره‌های شاخص سینمای ایران در شانزدهمین فیلم بلند سینمایی «ابراهیم حاتمی‌كیا» اظهار داشت: «قبل از دعوت» نیز...




 «محمد پیرهادی» گفت: «قبل از دعوت» نیز همانند «دعوت» از حضور چهره‌های سرشناس سینمای ایران، چه در جلوی دوربین و چه در پشت دوربین سود خواهد برد و «ابراهیم حاتمی‌كیا» قصد دارد در این فیلم هم همانند «دعوت»، به مسایل حساس اجتماعی بپردازد.  
تهیه كننده «قبل از دعوت» گفت: «قبل از دعوت» پروژه سینمایی بعدی «ابراهیم حاتمی كیا» است كه در حال حاضر در آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه قرار دارد و به محض پایان آن پیش تولید كار آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به نامشخص بودن آغاز پیش تولید اظهار داشت: واقعا در حال حاضر نمی‌توان در این مورد اظهارنظر قطعی انجام داد اما همانطور كه گفتم با پایان نگارش فیلمنامه بلافاصله پیش تولید را آغاز خواهیم كرد.
پیرهادی با اشاره به حضور چهره‌های شاخص سینمای ایران در شانزدهمین فیلم بلند سینمایی «ابراهیم حاتمی‌كیا» اظهار داشت: «قبل از دعوت» نیز همانند «دعوت» از حضور چهره‌های سرشناس سینمای ایران چه در جلوی دوربین و چه در پشت دوربین سود خواهد برد و «حاتمی‌كیا» قصد دارد در این فیلم هم به مسایل حساس اجتماعی بپردازد.
تهیه‌كننده «به‌نام پدر»، «حلقه سبز» و «دعوت»، در خصوص مضمون این فیلم اظهار داشت: «قبل از دعوت» هم مانند «دعوت» دارای مضمونی اجتماعی است.
پیرهادی تأكید كرد: این فیلم ارتباط مستقیمی با فیلم «دعوت» ندارد اما مانند آن فیلم در حوزه مسائل اجتماعی است و بخش‌های عمده‌ای از جامعه را دربرمی‌گیرد و به یكی از موضوعاتی می‌پردازد كه قشرهای عمده‌ای از جامعه با آن دست به گریبان هستند.
به گزارش فارس، پروانه ساخت «قبل از دعوت» شانزدهمین پروژه سینمایی «ابراهیم حاتمی كیا» 22 مرداد ماه سال جاری از سوی اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی صادر شد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس