هانیه توسلی و طناز طباطبایی در تجمع اعتراضی مقابل خانه سینما + عکس
بعضی از عکس‌ها با حال و هوای خاص‌شان را نباید فراموش کرد و نادیده گرفت. در ادامه عکسی از حضور هانیه توسلی و طناز طباطبایی را در تجمع اعتراضی روز پنجشنبه سینماگران در مقابل خانه سینما می‌بینید.
گردهمایی و تجمع بازیگران و کارگردانان سینمای ایران طی هفته گذشته سوژه‌ای دردناک برای اهالی فرهنگ و هنر بود. اینکه چطور سینماگران سرشناس و پیشکسوتی همچون پرویز پرستویی، علیرضا داوودنژاد، رضا کیانیان، اصغر فرهادی، مهتاب کرامتی، هانیه توسلی، حسن پورشیرازی، داریوش فرهنگ، طناز طباطبایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، بهمن فرمان‌آرا، کیومرث پوراحمد، همایون ارشادی، لاله اسکندری، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر و.... باید برای گرفتن حق خود به خیابان بیایند و بعد از آن نیز به هزار جرم نکرده متهم شوند.


گزارش تصویری دو تجمع اخیر سینماگران در مقابل خانه سینما را پیش از این در سایت سیمرغ دیده‌اید اما بعضی از عکس‌ها با حال و هوای خاص‌شان را نباید فراموش کرد و نادیده گرفت. در ادامه عکسی از حضور هانیه توسلی و طناز طباطبایی را در تجمع روز پنجشنبه سینماگران در مقابل خانه سینما می‌بینید.




همچنین شما می‌توانید در لینک‌های مختلف نخستین تجمع سینماگران مقابل خانه سینما - تجمع مقابل خانه سینما، اصغر فرهادی آمد - پرویز پرستویی و مهتاب کرامتی در تجمع مقابل خانه سینما - مناظره جنجالی و پر از توهین درباره تجمع خانه سینما در تلویزیون - گزارش تصویری از تجمع اعتراضی مقابل خانه سینما - فریادهای داودنژاد در تجمع خانه سینما و جوابیه حسن برزیده به توهین‌های فرحبخش آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط به خانه سینما طی چند روز گذشته و امروز را بخوانید.



تهیه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ