«پسر آدم، دختر حوا» فیلمی كمدی - اجتماعی است كه به لجبازی‌های حرفه‌ای دو وكیل تازه كار می‌پردازد...
  


مهناز افشار و حامد كمیلی بازیگران اصلی «پسر آدم، دختر حوا»(رامبد جوان) هستند.  
مهناز افشار و حامد كمیلی دو بازیگر اصلی فیلم «پسر آدم، دختر حوا» به كارگردانی رامبد جوان خواهند بود و قرار است طی روزهای آینده بازیگران دیگری هم به این پروژه اضافه شوند.
بنا بر این گزارش، دومین فیلم بلند «رامبد جوان» اوایل آذرماه در تهران كلید خواهد خورد و محصول سازمان سینمایی سبحان به تهیه كنندگی سعید حاجی میری است.
علیرضا زرین دست به عنوان مدیرفیلمبرداری با این پروژه همكاری می‌كند و از دیگر عوامل پشت صحنه «پسر آدم، دختر حوا» می توان به آزیتا موگویی(مجری طرح و مدیر تولید)، بهروز معاونیان(صدابردار)، آتوسا قلمفرسایی(طراح صحنه و لباس)، مهرداد میر‌كیانی(طراح چهره پردازی)، احمد كشوری(دستیار تولید)، پوپك مظفری(دستیار اول كارگردان و برنامه ریز)، داوود طامهری(مدیر تداركات)، كوروش سیگارودی(دستیار اول فیلمبردار)، سیاوش دیداری و نفیسه فاضلی(گروه صحنه و لباس)، شهرام كیور(دستیار دوم كارگردان)، رحیم خارابی، پرویز كاظم‌لو و مهدی طیبی(گروه تداركات) اشاره كرد.
«پسر آدم، دختر حوا» فیلمی كمدی - اجتماعی است كه به لجبازی‌های حرفه‌ای دو وكیل تازه كار می‌پردازد. فیلمنامه این فیلم را محمدرضا احمدی پیشكوهی و سعید حاجی میری به نگارش درآورده‌اند.
«رامبد جوان» پیش از این فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» و چند مجموعه تلویزیونی مانند «گمگشته» و «نشانی» را كارگردانی كرده است.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزاری فارس