آغاز تحقيق کارگردان مختارنامه برای سریال سلمان فارسي
تحقیق و پژوهش برای نگارش فیلمنامه سریال تلویزیونی سلمان فارسی آغاز شد. قرار است این سریال را داوود میرباقری کارگردانی کند. این سریال داستان زندگی سلمان فارسی از تولد تا مرگ را روایت می کند.
 تحقيق و پژوهش براي نگارش فيلمنامه سريال تلويزيوني سلمان فارسي آغاز شد. قرار است اين سريال را داوود ميرباقري کارگرداني کند. بهروز خوش رزم، تهيه کنندگي بخش تحقيقات و نگارش اين سريال را به عهده دارد. اين سريال داستان زندگي سلمان فارسي از تولد تا مرگ را روايت مي کند.

خوش رزم، درباره اين سريال گفت: اين سريال در 40 قسمت 55 دقيقه اي به سفارش معاونت سيما توليد مي شود.

وي ادامه داد: در ابتدا تحقيقات اين سريال آغاز مي شود. پيش بيني مي کنيم اين بخش حدود شش ماه طول بکشد. بعد از گذشت سه ماه از تحقيقات، نگارش هم آغاز مي شود. در مجموع نگارش و تحقيقات يک سال طول خواهد کشيد.

خوش رزم با اشاره به اين نکته که اکنون من تهيه کننده بخش تحقيقات و نگارش هستم و هنوز معلوم نيست که تهيه کنندگي بخش توليد هم به من واگذار شود يا خير، گفت: قرار بود سريال سلمان فارسي را 12 سال پيش توليد کنيم، حتي در آن مقطع کارهايي هم انجام داديم، اما بنا به دلايلي نشد. تا اين که دوباره قرار شد روي اين سريال کار کنم. به هر حال هميشه دغدغه توليد اين سريال را داشتم و علاقه مند هستم اين کار به سرانجام برسد.

خوش رزم گفت: نويسندگي اين سريال به عهده داوود ميرباقري است و فيلمنامه از زمان تولد سلمان آغاز مي شود و تا زمان مرگ اين صحابه بزرگ پيامبر (ص) ادامه خواهد داشت.

در اين سريال به زندگي سلمان فارسي و بويژه مقطع مشرف شدن او به دين اسلام و همراهي وي با پيامبر (ص) توجه مي شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه جام جم



مطالب پیشنهادی:
فصل آخر حریم سلطان پربیننده‌ترین سریال میان عرب‌ها در ماه رمضان
نوآوری‌های سریال مادرانه و دیالگو‌های عاشقانه میان زن و مرد در تلویزیون!
بازی نفیسه روشن و پردیس افکاری در سریال‌ شب قدر + تصاویر
حمید فرخ‌نژاد: قرارمان امروز عصر، به یاد سه کوهنورد، میدان دربند
سریال بی‌پولی در سریال دودکش!