سایه سنگین اکبر عبدی بر سر الناز شاکردوست در یک پوستر + عکس
مسعود ده‌نمکی در آخرین پست وبلاگش پوستری از فیلم رسوایی را منتشر کرده که به گفته خودش مجوز انتشار نگرفته است. در این پوستر هم الناز شاکردوست محوریت دارد اما سایه اکبر عبدی بر سر الناز شاکردوست مانع از...
مسعود ده‌نمکی در آخرین پست وبلاگش پوستری از آخرین ساخته‌اش را منتشر کرده که به گفته خودش مجوز انتشار نگرفته است.

 فیلم رسوایی قرار است توسط پارس ویدیو در شبکه نمایش خانگی عرضه شود و به گفته سعید رجبی فروتن پس از سه‌گانه اخراجی‌ها آنقدر پتانسیل داشته است که بار دیگر موج جمعیت را به سینماها بکشاند و فصل تازه‌ای را برای آشتی مردم با سینماها بگشاید.

رجبی فروتن، سخنگوی سازمان سینمایی کشور در وبلاگش درباره پخش این فیلم خاطرنشان کرده است: این روزها که موج فیلم رسوایی شهرهای کشور و فضای مجازی را درمی‌نوردد، مدیران و مراجع محترمی که مانع از نمایش فیلم هنگام اکران عمومی آن در شهرهای‌شان شدند، چه اقدامی را برای جلوگیری از دسترسی شهروندان به فیلم می‌توانند انجام دهند؟ آیا شایسته نبود که با قدری تامل و درنگ راه را بر نمایش اثری مجاز نمی‌بستند و تبعیضی را بر هموطنان ساکن آن شهرها روا نمی‌داشتند؟ بی‌تردید در شرایطی که موانع ارتباطی در آرایش رسانه‌ای امروز جهان برداشته شده است، مقابله بی‌حاصل با آثار فرهنگی و هنری دارای مجوز، تمثیل آب در هاون کوبیدن را به ذهن متبادر می‌کند.

نسخه ویدیویی فیلم رسوایی تازه‌ترین فیلم مسعود ده‌نمکی در سراسر کشور با قیمت سه هزار تومان منتشر شده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
عکسهای جدید نیکی کریمی و یکتا ناصر در یک فیلم سینمایی
فرزاد حسنی و آزاده نامداری در کنسرت فریدون آسرایی
گلشیفته فراهانی: دختر خوبی نبودم؛ از همسرم جدا شدم
درگیری‌های عشقی زیبا بروفه و پریناز ایزدیار به بیمارستان عمل رسید
اشک‌ها و لبخندهای بازیگران و مجریان مشهور در جشن نفس 92 + تصاویر