احسان علیخانی مجری جشن میلاد امام رضا (ع)
آیین بزرگ جشن زیر سایه خورشید (جشن میلاد امام رضا (ع)) در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود. اجرای این برنامه در سال جاری به احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل واگذار شده است.
آیین بزرگ جشن "زیر سایه خورشید" با حضور آحاد مختلف مردم در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود که پیش بینی می شود با توجه به تجربه سال های گذشته حدود 50 هزار نفر از این جشن استقبال کنند.

اجرای این برنامه در سال جاری به احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل واگذار شده است. همچنین رهبر یکی از مداحان تبریزی در این همایش به مدیحه سرایی می پردازد.

این جشن از سلسله برنامه های بزرگداشت دهه کرامت است که با حضور خادمین آستان مقدس رضوی برگزار خواهد شد، شش نفر از خادمین آستان قدس رضوی روز شنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با مراسم ویژه استقبال جمعی از مردم و مسئولین وارد تبریز شدند که در مراسم مختلف جشن میلاد امام رضا (ع) شرکت می کنند که در این جشن نیز حضور پیدا خواهند کرد.

در طول چهار روز حضور خادمین رضوی در آذربایجان شرقی 17 ویژه برنامه تدارک دیده شده که علاوه بر تبریز ،شهرستانهای مراغه و بستان آباد نیز میزبان خادمان خواهند بود، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، جشن رضوی ایتام، جشن میلاد امام رضا (ع) ویژه خواهران، نمایشگاه تجسمی امام رضا (ع) و جشن شهدای رضوی از جمله برنامه های ششمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید آذربایجان شرقی می باشد.




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: qudsonline.ir



مطالب پیشنهادی :
در اسکار ببینید: این زن حق دوچرخه‌سواری ندارد
کپی کاری‌های صدا و سیما از شبکه «من و تو» ادامه دارد!
آنجلینا جولی و آقای خاص سینما بازیگران 20 میلیون دلاری!
دو خواهر جوان و ساخت کفش‌های مد روز دختران + تصاویر
گاف بی‌بی‌سی فارسی صدای خواننده لس‌آنجلسی را هم درآورد