فرزاد حسنی با بهنوش بختیاری و اکبر عبدی 20 مهر در سینما + عکس
رویا شریف تهیه کننده فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» ساخته فرزاد اژدری گفت: فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک»‌ در حال حاضر هیچ سایتی ندارد اما با بازیگرانی چون اکبر عبدی، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری و...
 
 
رویا شریف تهیه کننده فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» ساخته فرزاد اژدری گفت: تهیه پوستر و تیزر تبلیغاتی فیلم را به موسسه پخش کننده آن سپردیم و «گویا فیلم»‌ تیز را در 3دقیقه و 16ثانیه آماده نمایش کرده است.

وی افزود : پوستر و تیزر این فیلم به دلیل حساسیت موضوع کودکان و نکته سنجی گروه عوامل به خصوص آقای اژدری بارها تغییر کرد و سرانجام به نسخه کنونی رسیدیم که به نظر ارتباط مناسبی با مخاطب کودک و والدینشان برقرار می‌کند.


فرزاد حسنی در فیلم سینمایی عملیات مهدکودک

وی عنوان کرد: فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک»‌ در حال حاضر هیچ سایتی ندارد و برنامه خاصی برای تدارک آن در پیش نداریم . شریف در پایان خاطرنشان کرد: به توجه به گروه بازیگران چهره و مضمون جذاب این فیلم به فروش مناسبش امید زیادی داریم و مطمئن هستیم این فیلم پیامبری است که خودش خودش را عرضه می‌کند. «عملیات مهدکودک»  داستان چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند و بازیگران نامداری همچون علیرضا خمسه، اکبر عبدی ،‌ شمسی فضل الهی ،‌سید حسام نواب صفوی،‌ سروش صحت،‌ مریم سعادت، فرزاد حسنی ،‌بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم از 20 مهر به سرگروهی سینما قدس روی پرده می‌رود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پیشنهادی :
چرا به سمت دکتر روحانی کفش پرتاب کردید؟
درگذشت نامشخص هنرمند ایرانی در یک سانحه
آشتی کنان همسر شقایق دهقان و مهران مدیری
عکس: چهره جدید شقایق فراهانی با کلاه در سریال «ماتادور»
چرا مهتاب نصیرپور دستگیر شد؟