توضیحات عجیب کارگردان ماتادور درباره آب‌بستن به این سریال!!
فرهاد نجفی کارگردان که این روزها سریال «ماتادور» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد به تازگی در گفت‌وگویی با «هفت صبح» در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره این سریال توضیحات جالبی داده است.
فرهاد نجفی کارگردان که این روزها سریال ماتادور را روی آنتن شبکه یک سیما دارد به تازگی در گفت‌وگویی با «هفت صبح» در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره این سریال توضیحات جالبی داده است.

این کارگردان دلیل ریتم کند سریال را تبدیل شدن سریال 7 قسمتی به 12 قسمتی عنوان کرده و گفته است: ذاتا سریال 12 قسمتی هیچ توجیهی ندارد. مخصوصا که قرار بوده 7 قسمت باشد بعد 12 قسمت شده که کلا توجیه‌پذیر نیست.

وی در بخش دیگر این مصاحبه افزوده است: افزایش قسمت به من ارتباطی نداشت. سفارش دهنده تصمیم گرفت این اتفاق بیفتد و به من سفارش داد که تعداد قسمت‌ها را اضافه کنم، من هم انجام دادم اما اینجای کار اصلا در حوزه انتخاب من نبوده است.

کارگردان ماتادو در ادامه گفته است: همانطور که گفتم من مسئول آن دو قسمت اول(حوادث قطار) نبودم، بهتر است بروید از آن کسی که مسئول اصلی این اتفاق بوده بپرسید. مثل این می‌ماند که در روزنامه شما یک خبر ورزشی تحقیرآمیزی به چاپ پرسد بعد بیایند به شما ایراد بگیرند این به نظر شما منطقی است.

نجفی در ادامه در واکنش به این پاسخ منطقی که "شما باید خودتان را با سردبیر روزنامه مقایسه کنید نه خبرنگار یک حوزه" گفته است: نه ببینید سردبیر شما نهایتا آن خبر را دیده و تایید کرده اما اضافه شدن این دو قسمت بدون تایید من کارگردان انجام شد. آنها خودشان دوست داشتند سریال را بیشتر کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مگر می‌شود چیزی در سریال بدون تایید کارگردان اتفاق بیفتد گفته است: چرا من ساختم اما اصلا مورد تایید من نبود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی :
بهرنگ به دنبال دختران داستان‌دار نمی‌رود؛ گفتگو با بازیگر دربند
عکسهای جدید مرجانه گلچین، طناز طباطبایی و اکبر عبدی در پشت صحنه شاهگوش
هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت
تصویر عاشقانه‌ای که از خیابان‌های تهران حذف شد!
عکسهای جدید از سریال ستایش 2
بهنوش طباطبایی، رزیتا غفاری و الهام پاوه‌نژاد این روزها چکار می‌کنند؟