مسعود ده نمکی پشت پرده حبس 18ماهه پگاه آهنگرانی
مادر پگاه آهنگرانی: مسعود ده نمکی پیرامون همان ماجرای 2 سال پیش این کار را کرده است. ده نمکی دست از سر من و خانوده ام بر نمی دارد. حدود دو سال پیش فیلم مستندی با عنوان «ده‌نمکی‌ها» توسط پگاه آهنگرانی...
پگاه آهنگرانی به 2 سال ممنوع الکاری و ممنوع الخروجی و 18 ماه حبس تعزیزی محکوم شده است.

در حالی که دیروز صبح خبری مبنی بر دست گیری پگاه آهنگرانی منتشر شد منیزه حکمت مادر او در گفتگویی با آریا آن را تکذیب کرد.

منیژه حکمت در این خصوص توضیح داد: «پگاه دستگیر نشده اما دو سال و نیم ممنوع الخروج و ممنوع الکار شده و 18 ماه حبس تعزیری محکوم شده است. با آدم های درست این مملکت اینگونه رفتار می کنند. »

حکمت ادامه داد: «مسعود ده نمکی پیرامون همان ماجرای 2 سال پیش این کار را کرده است. ده نمکی دست از سر من و خانوده ام بر نمی دارد.»

گفتنی است حدود دو سال پیش فیلم مستندی با عنوان «ده‌نمکی‌ها» توسط پگاه آهنگرانی(در باره فعالیت‌های مسعود ده‌نمکی از دهه 70 تا به حال) ساخته شد که در شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر شد، در همان زمان شایعاتی پیرامون شکایت وی از پگاه آهنگرانی به دلیل ساخت این مستند منتشر شد که ده‌نمکی با شایعه خواندن آن اعلام کرد: خودم برای ساخت این مستند به پگاه آهنگرانی کمک کرده‌ام، گرچه خیلی از همفکران پگاه آهنگرانی فیلم وی را در جشنواره‌ای نپذیرفتند و به وی اهانت کردند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
18ماه حبس برای پگاه آهنگرانی؛ مادر پگاه امیدوار به تجدیدنظر
بازیگر جوان سینما در اثر گاز گرفتگی درگذشت + تصاویر
احتمال پلمپ تئاترشهر به خاطر اسب آتیلا پسیانی! + تصاویر
چرا هنگامه قاضیانی بازی در نقش زن روحانی را رد کرد؟
گزارش تصویری: ویرانه‌ای به نام مدرسه دارالفنون!