شهین تسلیمی جایگزین گوهر خیراندیش در نقش آذر
در فیلم جدید بهروز افخمی گوهر خیراندیش بنا بود دو نقش ایفا کند؛ یکی نقش شهدخت و دیگری نقش خواهر دوقلوی «شهدخت»! حالا پس از تصادف گوهر خیراندیش، شهین تسلیمی جایگزین وی شده تا در نقش...
در حالی که گوهر خیراندیش این روزها دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی را می گذراند فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» یعنی فیلمی که خیراندیش سرصحنه آن آسیب دیده بود همچنان ادامه دارد.

در این فیلم خیراندیش بنا بود دو نقش ایفا کند؛ یکی نقش شهدخت و دیگری نقش خواهر دوقلوی «شهدخت»! وی بخش عمده ای از «شهدخت» را ایفا کرد اما سانحه ناخواسته سبب ساز آن شد که این نقش فعلا معلق بماند اما در اقدامی جالب توجه بهروز افخمی که نمی خواست از برنامه فیلمبرداری اش عقب بماند نقش خواهر دوقلوی «شهدخت» را به شهین تسلیمی ایفا کرده و تسلیمی این روزها مشغول بازی در این نقش است.


تسلیمی بازیگر میانسال سینمای ایران است که به واسطه ایفای نقش در مجموعه «زن بابا»ی سعید آقاخانی و ایفای کاراکتر «ماهی خانم» نزد مخاطبان عام به «ماهی خانم» شهره است. از آنجا که شهین تسلیمی شباهت چندانی با گوهر خیراندیش ندارد به نظر می رسد در مسیر فیلمنامه هم تغییری مبنی بر دوقلو نبودن این دو خواهر ایجاد شود.

اولین حضور تسلیمی در جلوی دوربین به سریال «باغ مظفر» برمی گردد.الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود. «طلا و مس» مهمترین کار سینمایی این بازیگر است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
میترا حجار، سحر قریشی و لیندا کیانی در بازارچه خیریه سپاس + تصاویر
وقتی همسر شیلا خداد گوهر خیراندیش را جراحی کرد
وقتی رنگ پوست پژمان هم خط قرمز تلویزیون است
زیباترین بازیگر زن بالیوود که جایگزین سوفیا لورن شد + تصاویر
تیپ‌ های عجیب سوپراستارها در شب هالووین 2013 + تصاویر