مراحل فنی فیلم سینمایی ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی به اتمام رسید. فیلم سینمایی «ملبورن» فیلم اجتماعی است به کارگردانی «نیما جاویدی» که در این فیلم، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان...
جوادنوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «آخرین نفر» گفت: فرم جشنوراه را برای حضور فیلم‌های سینمایی «آخرین نفر» و «ملبورن» در سی و دومین جشنوراه فیلم فجر تکمیل‌کردیم.

این تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم «آخرین نفر» اظهار کرد: فیلم «آخرین نفر» در مرحله تصحیح رنگ قرار دارد و همه‌ی مراحل فنی فیلم «ملبورن» نیز به پایان رسیده است.


فیلم سینمایی «آخرین نفر» که مهرداد موفق‌یامی آن را کارگردانی کرده است در جزیره ابوموسی فیلمبرداری شده و به داستان دو همکلاسی می‌پردازد که علیرغم رفاقت دیرینشان بر سر موضوعی به تقابل و رودرویی با یکدیگر کشیده می‌شوند. 

بازیگرانی مانند حمیدرضا آذرنگ، فرزین پورمحبی، مصیب چرخیده، ابراهیم تمهید، میثم فرهومند و... در فیلم «آخرین نفر» بازی کرده‌اند.


فیلم سینمایی «ملبورن» فیلم اجتماعی است به کارگردانی «نیما جاویدی» که در این فیلم، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

تهیه‌کننده فیلم‌های «طبقه حساس»، «آخرین نفر» و «ملبورن»گفت: مراحل تدوین فیلم «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی هم تا جشنوراه فیلم فجر ادامه دارد و به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir


مطالب پیشنهادی:
داستان یک عکس خانوادگی که قلب مردم دنیا را لرزاند + عکس
گزارش تصویری: بهترین فیلم 2013 آمریکا با بازی جنیفر لارنس
گزارش تصویری: فریبرز عرب نیا و شهرزاد کمال زاده در سریال «رنگ شک» 
راز سلامت، زیبایی و جوان ماندن برخی بازیگران ایرانی + تصاویر
ابراز احساسات بازیگر هالیوودی در محل درگذشت «پل واكر» + ویدئو