گلایه شدید هانیه توسلی از تازه‌ترین فیلم اکران شده‌اش؛ من بردگى کردم!
هانیه توسلی: فیلمى اکران شده که من دو سال پیش در آن بازى که نه بردگى کردم.دوستان زیادى سوال کردند که من در افتتاحیه فیلم «ابرهای ارغوانی» که در سینما آزادیه حضور دارم یا نه! نه دوستان عزیز حضور ندارم...
هانیه توسلی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به سوال هایی در خصوص حضورش در افتتاحیه فیلم «ابرهای ارغوانی» نوشت: فیلمى اکران شده که من دو سال پیش در آن بازى که نه بردگى کردم.دوستان زیادى سوال کردند که من در افتتاحیه فیلم که گویا امروز در سینما آزادیه حضور دارم یا نه! نه دوستان عزیز حضور ندارم و اگر جایى این خبر رفته دروغ محضه! براى توضیح بیشتر این که این تجربه هولناک باعث شد قدر تک تک کارگردان ها و تهیه کننده هایى که تا امروز(غیر از فیلم مورد بحث قطعا) با اونها کار کردم بیشتر بدونم در این ١٢سال کارى..." 

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از طرفداران خود نوشته است: من ارادتمند تک تک بازیگرهای فیلم و بقیه عوامل اون فیلم هم هستم. غیر از مواردی که ذکر شده!!!

«ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی و تهیه‌کنندگی محمود فلاح در جشنواره‌ی سی‌ویکم فیلم فجر نمایش داده شد و در خلاصه داستان آن آمده است: « احمد باخبر می‌شود خواهر همکلاسی‌ سابقش (پروانه) خانه و خانواده‌اش را در شهرستان رها کرده و به تهران آمده است. احمد می‌پذیرد که پروانه را پیدا کند و او را به خانواده‌اش برگرداند.» 

حسین یاری، هانیه توسلی،‌ رویا تیموریان، شبنم مقدمی، ‌شیرین یزدا‌ن‌بخش، بهناز جعفری و امید روحانی از بازیگران این فیلم هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir


مطالب پیشنهادی:
امیرحسین آکادمی گوگوش در ایران! + تصاویر
عکس‌هایی از زن هزار چهره هالیوود به مناسبت درگذشت او
مجری و مدل برزیلی فیسبوکش را به خاطر فحاشی ایرانی‌ها بست! + تصاویر
یکتا ناصر دختر یانکی «نیل سایمون» شد
نامه امیر تتلو پس از آزادی از زندان: شرمنده همه مردم ایران