عکس‌های بازیگران ایرانی «ماهی و گربه» در جشنواره  فیلم دبی
فیلم «ماهی و گربه» به نمایندگی از کشور ایران موفق شد جایزه ویژه هیات داوران دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم دبی را کسب کند. نسیم احمد‌پور فیلم نامه نویس، به همراه دو تن از بازیگران فیلم عبد ابست و پریناز طیب هنگام..
مراسم اهدا جوایز دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم دبی درحالی برگزار شد که فیلم «ماهی و گربه» به نمایندگی از کشور ایران موفق شد جایزه ویژه هیات داوران را از این جشنواره کسب کند.

در این دوره از مراسم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری در بخش مسابقه حضور موفقی داشت و هر دو نمایش آن مورد استقبال مخاطبان قرارگرفت و تیمی از عوامل فیلم شامل شهرام مکری کارگردان، محمد اطبایی پخش کننده بین المللی فیلم، شهرزاد سیفی مجری طرح، مهسا ابراهیم‌زاده دستیارکارگردان، نسیم احمد‌پور فیلم نامه نویس، به همراه دو تن از بازیگران فیلم عبد ابست و پریناز طیب هنگام اهدا جایزه در سالن حضور داشتند.


عکس‌هایی از حضور شهرام مکری و عبد آبست، شهرزاد سیفی و پریناز طیب (بازیگر) در فستیوال دوبی را در کافه سینما ببینید:

شکار کاپور کارگردان بین المللی سینمای هند و خالق اثاری چون حس و حساسیت و الیزابت متن جایزه «ماهی وگربه» را قراءت کرد و آن را فیلمی جسور، ویژه، نوآورانه و غیر قابل تصور خواند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/mahi-gorbeh.jpg
«ماهی وگربه» به تهیه کنندگی سپهر سیفی و از محصولات کانون ایران نوین است و شهرام مکری در جشن اسیا پاسیفیک و به دلیل نامزدی در رشته کارگردانی به نمایندگی از ایشان حضور داشت. همچنین تسای می‌نیانگ که قبل‌تر شیر نقره جشنواره ونیز را با فیلم سگهای ولگرد به دست اورده بود موفق به کسب عنوان بهترین کارگردان جشنواره شد و فیلم أیلو أیلو ساخته انتونی چن در ادامه موفقیت‌های بین المللی‌اش جایزه بهترین فیلم جشنواره را برد. همچنین فیلم عمر عنوان بهترین فیلم عرب زبان را به دست اورد که این فیلم هم شب قبل‌تر از جایزه بهترین فیلم اسیاپاسیفیک را کسب کرده بود.

دهمین دوره جشنواره فیلم دبی به مدت هشت روز از ششم تا چهاردهم در دبی برگزار و در این مدت علاقة مندان زیادی را برای دیدن فیلم‌ها به سینما کشاند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
آخرین عکس‌های عسل بدیعی در آخرین فیلم‌اش
پیمان معادی: یا حضرت عباس! «مدونا» را کجای دلم بگذارم؟!
جزیره‌ای که هم یادآور «یانگوم» است و هم «خانواده دکتر ارنست» + تصاویر
گریم عجیب و باورنکردنی مصطفی زمانی در فیلم پریناز +تصاویر
کیارستمی پس از کسب نشان افتخار کشور ژاپن: خوشحالم پسرم اینجاست + تصاویر